недеља, 22. јануар 2017.

Favoriti 2016.-šminka i lakovi za nokte

Dobrodošle :)


Danas vam predstavljam proizvode koje sam najviše koristila u prethodnoj godini a tiču se šminke i lakova za nokte. Naredni postovi će biti kozmetički i bebini favoriti. Dosta kasnim sa ovim postom ali sam želela da pomenem ove proizvode jer su zaista kvalitetni i koristila sam ih cele godine.:)

 Lice 

 


Loreal 5u1 BB krema mi je bila zamena za puder tokom cele godine. Ovo mi je druga tubica i već je pri kraju pa ću morati da dokupim. Moja je u nijansi Light, ima 30 ml i srednju pokrivnu moć. Košta oko 1500 dinara. 
Catrice colour correcting puder za matiranje dolazi u pakovanju od 8 grama i dotakla sam dno proizvoda. Već sam se obezbedila sa novim primerkom, što pokazuje moje oduševljenje. Lepo matira i traje dugo na licu. Platila sam ga 350 dinara kod Andrijane88 na sajtu Šopingholičarke.
Essence paleta za konturisanje je nešto što sam najviše koristila na dnevnom nivou. Proizvodi nemaju jaku pigmentaciju, što meni za dan odgovara. Bronzer nema šljokice i nije narandžast, dok rumenilo i hajlajter imaju sitne šljokice. Koštala je oko 450 dinara.


Oči i obrve

 


Paleta koja se istakla ove godine je Catrice paleta i iako nisam oduševljena pigmentacijom, obično sam za njom posezala. Ima 8 boja, koje se lepo blendaju jedna sa drugom. Boje prelepe, najviše mi se sviđa što nema bele boje jer je nikad ne koristim a ima boju i za pregib i za hajlajt i za isticanje uglova očiju. Platila sam je oko 400 dinara kod Andrijane88 na sajtu Šopingholičarke.


Maybelline lash sensational maskaru sam morala da probam i nisam se pokajala, prezadovoljna sam kao i sa većinom njihovih maskara. Dolazi u pakovanju od 9,5ml. Četkica joj je savitljiva i sužena pri vrhu. Lepo podiže i razdvaja trepavice i ultra crna je. Platila sam je 450 dinara, kada je bila na sniženju a regularna cena joj je oko 850 dinara.


Aura tečni ajlajner je najcrnji ajlajner koji sam probala. Ima ultra tanku četkicu sa kojom se teže radi nego sa ajlajnerima u olovci ali vežbom može da se postigne lep izgled. Dobije se dosta proizvoda, čak 7ml što baš dugo traje. Platila sam ga oko 300 dinara.


Essence little eye brow maskara za obrve je otkriće ove godine i svima toplo preporučujem. Ima dvostranu četkicu, lepo nanosi proizvod i izgleda baš prirodno. Moje obrve su negde ćelave pa ih lepo popuni. :D Kada žurim i nemam puno vremena, ovaj proizvod stavim na obrve, čekam da se osuši i ne razmišljam jer traje dugo. Platila sam ga 180 dinara kod Andrijane88 na sajtu Šopingholičarke.


 Usne



Mat ruževe sam najviše koristila ove godine. Zaljubila sam se u Nyx Transylvania tečni mat ruž, prelepa tamna boja između trule višnje i ljubičaste. Košta 630 dinara u Alexandru.


Aura mat ruž u broju 708 Naive peach sam koristila kada sam htela nude usne. Ima prelep miris na vanilin šećer i prelepu svetlo kajsija boju. Košta oko 600 dinara.


Sjajeve za usne ne volim toliko ali se Nyx butter gloss istakao kvalitetom i prelepim mirisom na slatkiše. Ovaj je u boji Merengue, prelepa roze boja. Košta 530 dinara u Alexandru.


             Essence maskara za obrve, Aura ajlajner, Nyx mat ruž, Nyx sjaj, Aura mat ruž

Lakovi za nokte




Pošto su mi nokti bili veoma oštećeni cele godine uspela sam da ih oporavim uz pomoć Astor 5u1 baze za nokte. Ovaj proizvod me je oborio sa nogu toliko da sam napravila zalihe. :D Kupila sam ga od Andrijane88 na sajtu Šopingholičarke i platila ga 100 dinara.
Zoya, Opi i Essie lakovi su moji omiljeni lakovi pored Sally hansen. Veoma su kvalitetni i dugotrajni i opravdavaju svoju cenu. Zoya lakove uvek lovim kada su na sniženju i tada budu oko 450 dinara. Opi kupujem od Andrijane88 za 350 dinara a Essie ili od Andrijane ili od neke druge članice na sajtu Moje krpice. Dosta su jeftiniji u odnosu na cene u radnjama a mnoge devojke prodaju nove po 350, 400 dinara. Ovi lakovi na slici su u bojama Zoya Jolene, Opi my private jet i Essie mint candy apple.
Top coat koji sam najviše koristila je Golden rose quick dry. Košta oko 180 dinara, brzo se suši i dugo traje tako da sve preporuke. :) 

Koji su vaši favoriti i da li ste probale nešto od ovih proizvoda? :) 
Do narednog posta ljubim vas :*

4 коментара:

  1. Taj Catrice multicolour puder sam imala i celog sam potrosila :) Ta Essence paletica mi deluje bas interesantno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas je dobar, trosim ga kao luda :D Super je za dan i ako ne volis preterano pigmentovane proizvode :)

      Избриши
  2. Moraću probati tu L'orealovu bb kremu..uvijek se nakako vraćam Garnierovoj, a Essie lakovi su mi opsesija :)

    ОдговориИзбриши