петак, 21. април 2017.

Gliss 6 miracles oil essence ulje za kosu



Gliss 6 Miracles Oil Essence je sredstvo za sve tipove kose koje predstavlja kombinaciju šest preparata za oporavak i regeneraciju kose.
Luksuzni sastojci, uključujući hranljivo arganovo, marula, pekui i monoi ulje, pružaju kosi intenzivnu regeneraciju i zaštitu od toplote. Sastojci protiv kovrdžanja i protiv lomljenja čine kosu mekom i zdravom, a formula nudi trenutno i lakše oblikovanje kose i čini da se vrhovi manje krzaju. Pored toga, inovativna formula obnavlja strukturu dlake duboko u srži, pažljivo odabrani negujući sastojci vraćaju kosi zdrav izgled i sjaj štiteći je od štetnih spoljašnjih uticaja. 

Ulja za kosu obožavam. Moja kosa ima suve krajeve pa mi trebaju proizvodi koji će da ih zaglade i da ne izgledaju kao slama. Bez ulja za kosu izgledam kao da me je drmnula trofazna, iskreno. :) Svaka dlaka vodi svoju politiku i bez pegle i proizvoda za zaglađivanje i negu kose, ne ličim na živo biće. :D


Sada, kada smo utvrdili kako izgledam bez ovakvih proizvoda, da se vratimo istim. Gliss ulja i maske za kosu obožavam. Sa šamponima nisam načisto jer su mnogi namenjeni za ekstremno suvu kosu a meni su koreni masni pa mi dodatno otežavaju kosu. Takođe, sprejevi za kosu su im odlični, jako hranljivi i olakšavaju raščešljavanje. 


Ulje je na silikonskoj bazi, kao i druga ovog tipa sa dodacima ulja, sa naglaskom da ovaj proizvod ima zaista kvalitetna negujuća ulja u svom sastavu.


Srednje je gustine i nije previše masno. Lako se razmazuje između dlanova i nanosi na kosu. Kosa ga posle nekoliko minuta upije i ne ostavlja mastan trag na kosi. Ne otežava kosu i lepo nahrani krajeve. Kosa se posle lakše češlja i krajevi su zaglađeni. Miris proizvoda je predivan i ostaje nekoliko sati na kosi. 
Ulje ima 75ml i pumpicu, koja je zgodna za doziranje. Meni trebaju dve pumpice jer mi je kosa kratka. 
Košta oko 600 dinara ali je redovno na sniženju pa ga tada potražite.


Da li ste probale ovo ulje i kako vam se čini? :)

16 коментара:

  1. Nisam probala ovo ulje,ali sada si me zainteresovala da ću ga sigurno kupiti. I moja kosa je isto takva,pa pretpostavljam da bi mi ovo ulje odgovarlo.

    ОдговориИзбриши
  2. Wow girl, I loooove it! Cute post ❤

    FOLLOW my blog! Maybe we can follow each other. Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post ♥
    http://tinabeautyfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post.. ^_^ Nisam probala ovo ulje jos, koristim trenutno Balea ulje isto je jako dobro, ako nisi probala probaj :))

    Ako zelis zaprati i uzvraticu samo ostavi komentar na mom blogu ^_^

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Obozavam sve Gliss proizvde za kosu, nijedan mi jos nije bio los. Ovo ulje je odlicno a najveci plus od mene za to sto ne masti kosu.

    ОдговориИзбриши