субота, 24. јун 2017.

Catrice IcoNails gel lakovi - Want To Be My Brightsmaid? i Nail On Fire


Obožavam Catrice kozmetiku i baš sam se obradovala prilici da probam lakove iz njihove nove kolekcije. Imaju 10,5 ml i koštaju 309 dinara u Dm drogerijama. Obećavaju trajnost i do 7 dana.





Četkica je velika i pljosnata. Lepo nanosi lak duž nokatne ploče. Lak je srednje gustine, ne razliva se po noktima i ne curi sa strane. Ima dobru pokrivnu moć i traje dosta dugo na noktima. Sa nadlakom mi izdži i po 4-5 dana a da ne pokaže ni ogrebotinu. Posle toga počne da se skida sa vrhova. To mi se dešava i sa mnogo skupljim lakovima jer su mi nokti skoli listanju, tako da mu to ne zameram. Veoma se brzo suši. 


Jedan sloj:


 Dva sloja:


 Jedan sloj:


Dva sloja:


Kao što vidite na slikama, nijansa Want To Be My Brightsmaid? je namenjena za francuski manikir ili za žene koje vole da istaknu svoje prirodne nokte. Iskreno, ja više volim boje pa mi je nijansa Nail on fire mnogo lepša. Prava letnja narandžasta. Topla je i asocira na sunce. Want To Be My Brightsmaid? ne prekriva u dva sloja već je potrebno da se nanese i treći sloj ali nije mu ni namena da prekrije ceo nokat. Nijansa Nail on fire prekriva i sa prvim slojem i to bez ikakvih linija i neravnina. 

Veoma sam zadovoljna ovim lakovima i svima bih im preporučila jer su povoljni a kvalitetni. Da li i vi volite Catrice kozmetiku? :*

13 коментара:

  1. Анониман24. јун 2017. 12:10

    Predivan post, draga. Probala sam lakove iz Catrice kozmetike, međutim to nisu bii iz ove kolekcije. One koje sam probala su bili slični ovima, sličnog kvaliteta.

    Moje mišljenje o onlajn kupovini | laAdda

    ОдговориИзбриши
  2. Divna cetkica! Divne nijanse! Zaista sam odusevljena nijansama iz ove kolekcije, iako ne lakiram svoje nokte :) Crvena je odlicna za leto! <3

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Nisam probala njihove lakove, ali ću svakako probati :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Dobila sam istu crvenu, no još je nisam isprobala :D :D ali prava je ljetna definitivno,tu se slažemo. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Slike su divne kao i lakovi, crveni me je kupio <3 Lepo im je i pakovanje. Nisam jos uvek probala njihove lakove, ali cu sigurno ovu crvenu kupiti! :*

    ОдговориИзбриши
  6. Predivni su. I ja više volim boje, a posebno crvenu :D. Moram priznati da mnogo ljepše i izgleda na noktima u odnosu na ovaj u nijansi 21.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  7. Super lakići! Ja imam ovaj crveni i pokazao mi se kao odličan

    ОдговориИзбриши