петак, 18. август 2017.

Hidratacija kože - Estar serum za hidrataciju i krema za negu zone oko očiju

 

Facial drops serum

Serum za duboku hidrataciju lica. Specifična formulacija na bazi vode, lako se nanosi i brzo upija, a neguje dubinski. Koristiti se samostalno ili ispod kreme u slučajevima kada je potrebna dodatna nega. Vraća koži vlagu i sjaj. Odličan je za negu u toku letnjih meseci naročito u kombinaciji sa Serum 5 steps to beauty.

Najvažniji sastojci:

  • pantenol
  • hijaluronska kiselina
  • alantoin



Eye gel cream

Krema za negu zone oko očiju. Utiče na mekoću, sjaj i teksturu očne zone. Smanjuje podočnjake i nadustost. Mešavina hijalurona utiče na vidno smanjivanje sitnih bora. Može se nanositi i na celo lice, a naročito se preporučuje u nezi osetljive i mešovite kože. Odlično se kombinuje sa facial drops serumom za dubinsku hidrataciju. Nanosi se u maloj količini po donjoj ivici podočnjaka i sa strane oko. U slučaju nadutosti očne zone nakon buđenja, kremu držati u frižideru da bi se postigao i dodatni efekat hladnog obloga.

Najvažniji sastojci:

  • ulje avokada
  • ekstrakti kestena
  • ekstrakt kamilice
  • hijaluronska kiselina
  • kofein
  • ulje noćurka
  • ulje šafranike
  • ulje nevena
  • alantoin


Estar cosmetics je domaći brend, čije je sedište u Novom Sadu. Zamisao je da se proizvode preparati sa što više prirodnih sastojaka a da budu pristupačni svima. Kvalitet proizvoda je na visokom nivou. Pakovanja su velika i praktična a miris predivan. Možete pronaći veliki izbor proizvoda za negu lica i tela. Proizovde možete naručiti preko njihovog sajta Shopestar. 


Problem sa hidratacijom lica imam već dugo i nikako nisam mogla da rešim. Posle tretmana Airolom stanje kože mi se pogoršalo. Mogli ste na slikama da vidite, da mi se lice dosta peruta i da puder ne izgleda lepo. Probala sam dosta hidratantnih krema ali jednostavno nije bilo dovoljno. Kapci i deo ispod očiju mi je bio u očajnom stanju. Nekad nisam mogla da nanesem senke jer one nisu htele da se blendaju lepo. Trebala mi je dodatna hidratacija i zelela sam da probam nesto od Estar kozmetike. Izabrala sam serum, kremu za podrucje oko očiju i anticelulit kremu. Već neko vreme koristim ove proizvode i veoma sam zadovoljna. Od kreme protiv celulita nisam ništa očekivala ali me je priajtno iznendadila. Posle dve nedelje sam primetila da se celulit manje vidi ali nastavljam dalje pa ću rezultate da vam javim.


Serum sam počela da koristim pre noćne kreme i ujutru umesto kreme. Veoma je vodenast i neverovatno se brzo upija. Ostavlja kožu mekom i zaglađenom. Imam utisak da sam stavila bazu za popunjavanje pora, takav je osećaj. 
Dok je serum vodenast krema je izuzetno gusta i masna. Potrebna je izuzetno mala količina jer je puna hranljivih ulja. Samo dodirnem kremu vrhom prsta, razmažem između prstiju i nanesem. Ostavlja kožu mekom i nahranjenom. Posle nekoliko dana sam videla da se ljuspice gube i da mi je područje oko očiju u boljem stanju. Već sam pisala o tome da kremu stavljam i na kapke jer mi je i taj deo isušen. 


Pakovanja su izuzetno velika, krema ima 50ml i rok trajanja 6 meseci od otvaranja a serum ima 100ml i takođe rok od 6 meseci. Krema dolazi u klasičnoj plastičnoj teglici, sa zaštitom ispod poklopca dok serum dolazi u bočici sa pumpicom. Pumpica je dobra i ne izlazi previše proizvoda. Meni za celo lice treba jedna doza a sa dve doze zahvatim lice, vrat i dekolte. Dosta se sporo troše oba proizvoda. 


Posle 3 nedelje korišćenja ovih proizvoda mogu da kažem da mi se koža dosta popravila. To sam i sama primetila a i drugi mi kažu. Nemam više problema sa isušenim delovima i koža mi izgleda dosta bolje. Ovi proizvodi mi nisu izazvali nikakvu iritaciju niti probleme na licu a znate da sam sklona bubuljicama. Krema za negu zone oko očiju može da se koristi i preko celog lica ili za delove gde vam je koža izuzetno suva. Koristim je za vrat i nekad za zakontice jer ih dosta lepo umiri. 


Sastojci su mahom prirodni i pažljivo birani. Dosta kvalitetnih prirodnih ulja se nalazi u njihovim proizvodima i već sam gledala šta bih sledeće da poručim. Svako može da pronađe nešto za sebe a cene su im zaista povoljne. 

Serum možete da pogledate na linku OVDE a kremu na linku OVDE. 

Da li ste vi probale Estar proizvode i kako vam se čine?

7 коментара:

  1. Odavno nisam citala slicnu recenziju i na temu hidratacije te mi je ova bas dobrodosla i zaista sma joj se obradovala! Leto je period kada koza gotovo svima dehidrira, i isusi se, kako zbog potamljivanja tako i uopste zbog visokih temperatura, dok je zimi nesto drugacija situacija. Do sada nisam cula za ove proizvode niti sam imala prilike da ih koristim ali ce mi zaista biti drago da ih isprobam jer mi izgledaju kao jako efikasni i mislim da bi u potpunosti pomogli mojoj kozi. A i obzirom da se svakodnevno sminkam, te koristim micelarne vode za koje se zna da isusuju masne zone, ova krema za oko ociju mi je i vise nego neophodna. Odlicna recenzija draga Irena! Predobre fotografije!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post draga! Estar cosmetics generalno ima odlične proizvode.Fotografije su super.

    ОдговориИзбриши
  3. Super je tema posta! 🙂
    Zapratila sam te, ako zelis pogledaj moj blog i prijavi se ako ti se dopada. Nova sam na blogu i jako bi mi znacila podrska, hvala unapred ❤
    Visit my blog

    ОдговориИзбриши
  4. Imaš divan blog, slike su prelepe a saveti korisni, zapratila sam te :) ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Predobar post!
    Nisam ranije čula za ovaj serum ali definitivno je ono što mi treba :D
    Divna recenzija, kao i uvijek!
    Želim ti lijep vikend, draga!

    ОдговориИзбриши
  6. Odličannnn post, lepo napisano, slike fantastične! <3 Čula sam za Estar kozmetiku ali nisam imala priliku da ih isprobam. Pošto imamo iste probleme sa licem verujem da će mi ove dve stvarčice odgovarati i imaću ih u vidu :) Ljubim te draga!

    ОдговориИзбриши
  7. Ovi proizvodi izgledaju odlično. Nisam čula za njih do sada. :)

    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши