четвртак, 9. новембар 2017.

Favoriti oktobra


Prošlog meseca sam bila vredna i probala mnogo novih proizvoda i mnogi su mi se dopali. Pošto mnogo pišem o proizvodima koji su mi favoriti a malo o onima koji nisu, rešila sam da u svakom postu o favoritima uvrstim i neki proizvod kojim nisam zadovoljna. Takođe su serije moja velika ljubav pa će se povremeno naći i one u favoritima.



Balea kapsule sam hvalila na Instagramu. Obožavam ih samostalno ili kao podloga za šminku. Silikonske su i lepo hvataju puder i on se odlično blenda. Lepo hidriraju kožu a ne prave probleme niti dodatno maste kožu lica. Veoma su povoljne i dolaze u različitim pakovanjima, u zavisnosti od namene. 
Alverde Mama buter za telo je namenjen strijama a svi znamo da se sa njima borim dugo. Veoma se lepo razmazuje, nahrani kožu i brzo upije. Ne ostavlja film na koži pa možete brzo da se obučete. Kada su u pitanju strije, nisam još uvek videla neki veliki efekat ali kao preparat za negu kože je odličan. 
Nivea tračice su otkriće mog života. Ni jedna maska bilo crna ili druge vrste ne može da uradi posao kao ove tračice. Ni jedne druge tračice ne mogu da priđu ovim tračicama. Prosto ljubav na prvo korišćenje. 
Farmasi Dr. C.Tuna šampon za masnu kosu daje predivan volumen kosi i pomaže da se kosa manje masti. Ima prelep svež miris, koji ja lično volim. Ko ne voli biljne mirise, to može da bude problem. Lepo očisti kožu glave i pomaže kod peruti. Potrebna je mala količina pa bočica dugo traje. 


Ovo Macadamia ulje sam morala da stavim na posebnoj fotografiji jer sam pristrasna. Ljubav prema njemu traje godinama i trajaće još dugo. Opravdava cenu i kad njega koristim nemam problema sa pucanjem kose. Kosa mi je dosta kvalitetnija i lako se češlja. Takođe obožavam Macadamia masku za kosu i njihovu četku, koju koristim dobre 4 godine i nije se mrdnula. I dalje je ista, mada planiram da je zamenim ružičastom verzijom, samo zbog boje.  ;)


O Catrice lakovima za nokte sam pisala u ovom postu. Veliko oduševljenje i svaka čast za Catrice. 
Rame uz rame sa njima ide svima dobro poznati Essie For the twill of it, koji je duo hrom. Prelepa boja koja se menja u zavisnosti od svetla iz ljubičaste u zelenu a nekad izgleda skroz sivo. Veoma čudan i lep lak. 



Ingrid mineralni puder sam koristila svaki dan za matiranje lica i drži mi puder ceo dan. Posle 5-6 sati papirićima pokupim višak sjaja i to je to. Veoma je povoljan a imate ga na sajtu Kozmetika i parfemi.
Essence Satin rumenilo je bilo na sniženju u Lilly drogerijama i koštalo je 129 dinara. Ne znam da li ga još uvek ima. Prvo sam mislila da neću da ga koristim jer je dosta braonkasto, međutim deluje tako prirodno i lepo na licu, kao da nemate ništa a ipak se vidi blaga boja. 
Dugo sam želela Morphe 35o paletu i kada sam je videla kod Ivs corner, odmah sam je poručila. Pigmentacija je ludačka, lepo se blendaju i sve boje su šimeraste. Obožavam šimer boje a pri tom su sve zemljane i samim tim pevaju moju pesmu. :D
MUR paleta za konturisanje je naručena sa Fb stranice Makeup revolution Srbija. Predivna ali predivna paleta. Lepo se blenda, dugo traje na licu i odlično je pigmentovana. Ima banana puder, puder za setovanje, dva hajlajtera i 4 boje za konturisanje/bronzer.
O Catrice korektoru sam pisala u ovom postu. Veoma lepo posvetli područje ispod očiju, lepo se blenda i dugo traje. 
O Essence maskari, kao i hajlajteru u stiku sam pisala u ovom postu. Maskara daje efekat veštačkih trepavica dok sa hajlajterom sijate u duginim bojama. 
Maybelline bazu sam tražila veoma dugo i najzad sam je našla na sajtu Moje krpice, od veoma pouzdane devojke. Budite oprezni sa kupovinom na takvim sajtovima jer se skoro svaki brend kopira i sajtovi su puni kopija. Predobra baza, na koju odlično legne puder i divno se ublenda. Lepo popuni pore i produžava trajnost pudera.
O Essence ružu sam pisala u ovom postu. Predivna nude boja, koja se odlično slaže sa njihovom novom olovkom. 
Golden rose tečni ruž za usne je još jedna lepa nude boja, samo što ova ima dosta braon u sebi, bez imalo ljubičaste. Traje ceo dan na usnama, ne isušuje ih i brzo se suši. Cena mu je veoma povoljna i dolazi u predivnim nijansama. 
Metalne usne su veoma popularne ove godine a Catrice prati trendove. O ovom tečnom ružu sam pisala u ovom postu i veoma sam zadovoljna njime. 
Loreal Infallible 24 matte puder za lice sam dugo želela da probam jer su ga mnoge devojke hvalile. Nisu pogrešile definitivno i ovo je najbolji puder koji sam probala u poslednje vreme. Nijansa mi sasvim odgovara, prelepo se blenda, mat je na licu i traje ceo dan. Nosila sam ga skoro svaki dan i kada sam god probala neki drugi puder, shvatila sam kako je ovaj mnogo, mnogo bolji.



Ovaj post se odužio jer dosta dobrih proizvoda imam da vam pokažem a sada da pređemo na jedan koji baš i nisam toliko volela ovog meseca. 


Reč je o veoma hvaljenoj Aussie maski za kosu. Ovaj proizvod lepo miriše, pomaže da se kosa lako očešlja i fino zagladi krajeve ali ne radi ništa spektakularno kosi i ne razumem toliku pompu oko ove maske. Sasvim je prosečan proizvod i taj posao mi rade dosta jeftinije maske. Kada je došao bila sam presrećna i mnogo sam očekivala od nje i mislila sam da će dugoročnim korišćenjem da se dogodi nešto sjajno mojoj kosi ali ništa. Bila uzbuđena što je najzad imam i nisam uvidela da ne radi ništa posebno pa sam je svima hvalila i ona je sasvim ok ali nije vredna svoje cene i tolike slave. Više mi radi posao Kallos maska za kosu od 1 kg, nego ova.

Kada su u pitanju serije, odvojila sam dve koje su mi se mnogo dopale. 


Jedna je svima dobro poznata serija Kuhinja. Ruska komedija koju moj muž i ja obožavamo i smejemo se svako veče kao ludi. Odlična serija i može cela porodica da uživa uz nju. Preporučujem za dobro raspoloženje.


Penny dreadful je potpuna suprotnost, veoma je mračna i mistična. Volim serije koje mi drže pažnju i razmišljam šta će da se desi do kraja. Veoma je lepo urađena i spoj je ljudi, vampira, vukodlaka, veštica, magije, vere, borbe za ljubav i svoje mesto u univerzumu. Obožavam Evu Green i ovom serijom je pokazala koliko je dobra glumica i koliko je lepa. 

I na kraju još dva favorita, koja se tiču hrane/pića. Moj je Nescafe Latte Vanila a Magdalenin Lino Baby flips. Ona obožava ovu grickalicu i otkrili smo je u Dm drogerijama a ja uživam uz kafu. Inače sam veliki ljubitelj nes kafe i vanile pa je ovaj spoj savršen. 

I to je to od mene. Koje proizvode ste vi volele prošlog meseca?

12 коментара:

  1. Odlicni proizvodi! Predivne fotke, dopada mi se sam post jer nije previse dug, a opet zanimljiv.
    https://50nijansiroze.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicni proizvodi!Vecinu nisam probala,ali planiram. Serija Kuhinja je i moj favorit.

    ОдговориИзбриши
  3. Toliko proizvoda za jedan mjesec, svaka čast! Moram pohvaliti fotografije koje su odlične! :)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Bas si bila vredna...http://kostadinovic95.blogspot.rs/2017/11/balea-losion-sa-bademovim-uljem.html?m=1

    ОдговориИзбриши
  5. Super favoriti :) Paleta senki je divna baš je dobar odabir boja, pun pogodak. I kontur paleta je extra. I od Vine sam čula kako nije zadovoljna assie šamponom i regeneratorom. I ja kupih pa ćemo videti utiske :D

    ОдговориИзбриши
  6. Jako volim da vidim puno proizvoda u favoritima :) palepa je predivma, mislim da svakoj devojci treba jeda takva.

    oazalepote.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Super proizvodi i odlicne fotografije! <3

    What's up, Ivy?
    ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

    ОдговориИзбриши
  8. Ajoj, predivni proizvodi. Neke od njih sam i sama probala te se mogu sloziti da su veoma dobri, te razumem zasto su u tvojim favoritima. Odlicne fotografije. Takodje obozvam seriju kuhinja, jedna mi je od omiljenih. Odlican post draga.

    How to make the best lips scrub? Write about it, on my blog.
    New post is here. Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  9. Odlični favoriti.
    Posebno mi se dopadaju paleta za konturisanje, lakovi za nokte, ampule, šampon i odabir serije.

    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши
  10. prvo da te pitam zasto si platila toliko za morfi paletu koja inace kosta 23$ imaju dostavu sa srbiju... drugo da li si sigurna da je oreginal?

    inace mi se dopadaju tvoji favoriti, koristim isti golder rose karmin i obozaavam ga kao i njihovu sminku takodje :D super post :)
    nadam se da ces pogledati moj yt video i iskreno se nadam da ce ti se dopasti pogotovu ako volis modu
    https://www.youtube.com/watch?v=-pt3IKCX6JQ&t=3s

    ОдговориИзбриши
  11. Koliko proizvoda, svaka čast! :) ♥♥

    janalukic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. super post <3 svaka cast <3
    zapratila sam te, ako zelis zaprati i ti mene
    https://zvrki997.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши