субота, 17. фебруар 2018.

Potrošeni proizvodi #7


Došli smo do nove ture potrošenih proizvoda. Ne znam ni sama kako ih ovako brzo trošim ali se stvarno maksimalno trudim da poštujem red trošenja i da svakom proizvodu dam šansu. Šta mi baš ne odgovara ili prosledim nekom ili bacim odmah pa se ne nalaze u ovakvim postovima. Svako ima različit tip kože ali od pojedinih proizvoda mi izađe alergija jer imam osetljivo lice. Nešto što meni ne odgovara, ne znači da će i drugima biti loše. Dok nisam imala osetljivo lice, skoro svaki proizvod mi je bio ok. Vremenom sam shvatila da mi od pojedinih sastojaka bukne lice pa sam obazriva. Čak mi se nekad dešava da mi lice bukne od četkica za lice, ako mnogo brzo blendam proizvode. Mada to sad nije tema i pređimo na proizvode. ;) 


Proizvodi za kosu:

Eleo kolekcija iz Oriflame-a je namenjena oštećenoj i suvoj kosi. Moji krajevi su uvek suvi, trudim se da se redovno šišam pa nisu toliko oštećeni. Pošto se teško češljam, uvek koristim jake maske i regeneratore, kako bi mi omekšali kosu. Eleo masku i regenerator sam koristila poslednjih meseci i prezadovoljna sam. Lepo nahrane kosu a ne otežavaju je pa ima volumen. Kosa se lako češlja i mekana je na dodir. 
Loreal Elseve Clay masku pre pranja sam kupila davno ali sam nekako zaboravila na nju. Koristila sam je redovno tokom toplijih dana, kada mi se kosa brže masti ali sam je posle toga stavila na policu i primetila sam je skoro. Ostalo je bilo još malo proizvoda i iskoristila sam. I dalje radi podjednako dobar posao. Nanesem je 5-10 min pre pranja i produži mi pranje kose sigurno za jedan dan. Za mene je to sasvim dovoljno jer sam navikla da moram da perem kosu stalno. Preporučujem i šampon i regenerator iz iste kolekcije. Pogledajte više u postu klikom ovde. 
Velnea šamponi su veoma dobri a povoljni. Ovaj je konkretno sa alojom ali sam probala razne. Lepo operu kosu, ne isušuju je i ne otežavaju. 


Proizvodi za lice:
Freeman Anti stress maska za lice sa mineralima mora mi je omiljena njihova maska, pored one sa crnim šećerom. Lepo očisti lice i umiri ga. Koža je posle ove maske mekana i brže upija proizvode za negu. Pakovanje je ogromno i traje baš dugo. 
Garnier tonik sa grožđem je namenjen normalnoj i mešovitoj koži. Lepo očisti lice, ne ostavlja lepljiv sloj na koži i ne upali mi se lice od njega. Ima lep miris i cena mi je povoljna. 
Balea tuferi za skidanje šminke su mi omiljeni u poslednje vreme jer ne iritiraju oči a i odlično su natopljeni. Cena je smešna a dobija se gomila tufera. O njima sam detaljno pisala u ovom postu. 
Nivea tonik za lice je namenjen masnoj koži. Veoma je blag a lepo očisti lice. Obogaćen je algama i hydra IQ pa ne isušuje lice. Koristi se u kombinaciji sa kremom, koja je takođe odlična. 


Kada smo kod krema tu je Nivea krema za suvu i osetljivu kožu. Nivea kreme su jedne od retkih krema, koje su mi pomagale kada mi je lice bilo u najgorem stanju i kada je buknulo i od obične vode. Ova krema mi je umirivala lice i hidrirala suve delove. Bila je na akciji sa noćnom kremom i cena je bila nešto oko 600-700 dinara. 
Oriflame Love nature Clay maska za lice dolazi u kesici od 10 ml i cena joj je 69 dinara. Morala sam da je probam jer obožavam maske a privuklo me je to što je obogaćena ekstraktom čička. Nikad nisam probala ništa sa čičkom pa rekoh ajde da probam. Maska lepo očisti koži i sužava pore. Nije mi izazvala nikakvo peckanje niti mi se glina uvukla u pore. To mi se dešava sa mnogim maskama na bazi gline pa sam oprezna. Ova kesica mi je potrajala za 3 korišćenja i kupila sam verziju sa krastavcem ali je još uvek nisam probala. Čim probam javljam utiske. 
O Mbeauty maskama sam mnogo puta pisala i obožavam ih za hidrataciju kože. Ovu sa kolagenom sam prvi put sad probala i nije mi izazvala nikakve iritacije. Koža je mekana i vidno nahranjena. Koštaju oko 150 dinara u drogerijama.
Balea kapsule sa koenzimom Q10 imam uvek u kupatilu. Koristim ih samostalno, ispod kreme, kao podloga za šminku... Kada se nanesu lice je mekano i vrlo brzo mi rešavaju problem suvih delova na koži. 
Nivea tračice su mi otkriće života. Najbolje tračice za skidanje mitisera i ne planiram da ih menjam. 
Eucerin Aqua porin kremu sam otkrila pre par godina i od tada je stalno kupujem. Ovu u tubici sam potrošila a sada imam verziju u teglici. Veoma dobra krema za hidrataciju kože i za zaštitu od sunca. 


Proizvodi za telo:


Balea gel za tuširanje sa uljima mi je saveznik tokom zimskih dana. Volim hidrirajuće gelove za tuširanje ali da ne ostavljaju trag na koži. Ovaj se lepo ispira, divno miriše i neguje kožu. Košta 130 dinara, kao i većina njihovih gelova.
Oriflame Feminelle gel za intimnu negu sam kupila da probam i promenim moj standarni Jessa gel. Veoma je blag, na pumpicu što je veliki plus iz higijenskih razloga i nema sapune. PH je neutralan i pakovanje je veliko. Mislim da svaka žena treba da ima neki gel za intimnu negu koji je blag i neutralan. Smatram da nije dovoljna obična voda i da treba da brinete o higijeni i zdravlju. Uzalud šminka i lepa odeća ako niste prvo čiste. Odvojite vreme za higijenu, negu i svoje zdravlje. Šminka i lepa odeća su samo ukras. 
Palmers Tummy butter je odlična mazalica za telo. Veoma je gust i težak ali zato predivno neguje. Vidno zateže kožu i pomaže u borbi protiv strija i ožiljaka. Mnogo mi je pomogao i čim odem u Lilly kupiću novo pakovanje. Jeste malo skuplji ali vredi. 
Alverde krema za nokte i zanoktice mi je bila favorit godinama. Onda sam probala brdo drugih proizvoda i nju zanemarila. Jako povoljna i dobra krema. Lepo miriše, na kajsiju i hidrira nokte i zanoktice. Izgledaju zdravo i negovano. Ima 10ml i traje dugo jer je potrebna mala količina. 

Da li ste vi probale neke od ovih proizvoda i kako vam se dopadaju?

4 коментара:

  1. Freeman maska je odlična, to znam.
    Pored nje, najprimamljivije mi deluju Oriflame proizvodi za kosu.

    ОдговориИзбриши
  2. Diivan post!
    Ako mozes ostavi komentar na novom postu o izletu u Split --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2018/02/split-novalja.html

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post!
    Pratim te ako želiš uzvrati.
    http://mysweetworld9.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши