среда, 7. март 2018.

Kozmetika i parfemi - Ingrid Dr make up Lift serum puder, Ingrid Make up baze za matiranje


Tečni puder INGRID Dr Make-Up - 102 Beige Medium

 

Koje su osnovne karakteristike?

  • Tečni puder INGRID Dr Make-Up je revolucionarna kombinacija hranljivog seruma i svilenkasto glatkog tečnog pudera sa lifting svojstvima
  • Poseduje inovativnu i ekstremno bogatu, laganu formulu
  • Sadrži NMF (Natural Moisturizing Factor), pa dubinski hidrira i štiti kožu od štetnih spoljnih uticaja
  • Obezbeđuje vam odličnu pokrivnu moć
  • Pruža vašem licu odličan mat finiš
  • Prilagođava se nijansi vašeg tena i optički smanjuje vidljivost bora
  • Čini vaš izgled prirodnim
  • Ne zapušava pore
  • Sadrži zaštitni faktor SPF 8
  • Poseduje sledeće aktivne sastojke:
    • Instensyl™ učvršćuje i zateže vašu kožu ostavljajući je satima neverovatno glatkom
    • Sensasil PCA formira zaštitni film i ima hidrofilna svojstva. Zadužen je za zadržavanje vode u epidermu, hidrira, omekšava i zaglađuje kožu, ali i utiče na njenu regeneraciju.
    • Hijaluronska kiselina efektivno zateže, dubinski i intenzivno hidrira kožu, čineći je glatkom i elastičnom
  • Zapremine je 30 ml

Koje efekte pruža?

  • Vaša koža sada izgleda podmlađeno, zategnutije, negovano i sveže
  • Vaše lice je besprekorno našminkano, bez vidljivih nepravilnosti
  • Perfektno matira i hidrira vašu kožu
  • Sprečava prosijavanje kože
  • Koža na vašem licu postaje nežna, glatka i neobično meka
  • Ujednačava vaš ten i čini ga savršenim
  • Pruža vašoj koži svu potrebnu vlažnost

Kako se koristi?

Promućkajte bočicu pre upotrebe. Istisnite pomoću pumpice potrebnu količinu pudera i nanesite ga na lice sa prstima, make-up četkom ili sunđerom.


Podloga za šminku INGRID Mattifying & Anti-Pollution

 

Koje su njene osnovne karakteristike?

  • Podloga za šminku INGRID Mattifying & Anti-Pollution je ultra lagana baza sa matirajućim svojstvom koja garantuje savršen make-up bez prosijavanja kože
  • Poseduje obogaćenu formulu koja upija višak sebuma, pružajući mat izgled kože po ceo dan
  • Hijaluronska kiselina različite molekularne težine obezbeđuje optimalnu hidrataciju i čini da koža bude glatka i elastična
  • Odabrani prirodni sastojci obezbeđuju elastični film na koži koji štiti od nečistoća, alergena i drugih spoljašnjih faktora koji mogu izazvati iritaciju kože
  • Lagana, moderna formula ne začepljuje vaše pore i čini da vaša koža izgleda prirodno (ne stvara efekat maske)
  • Ne sadrži mineralna ulja, niti silikone
  • Preporučuje se svim tipovima kože, a naročito masnoj
  • Jednostavno se nanosi i ravnomerno razmazuje po licu
  • Osigurava savršen make-up koji traje satima
  • Zapremina bočice je 30 ml

Koje efekte pruža?

  • Vaša koža postaje perfektno matirana, hidrirana i elastična, a samim tim i deluje podmlađeno
  • Vaše lice je sada savršeno pripremljeno za nanošenje tečnog pudera i ostale teže i lakše šminke
  • Ne morate da brinete da li će vaše lice prosijati
  • Pore i sitne linije na licu su jedva vidljive
  • Čini kožu prozračnom, glatkom i čvršćom odmah nakon nanošenja
  • Koža je svilenkasta i meka na dodir

Kako se nanosi?

Nanesite malu količinu prajmera na celo lice ili samo na T zonu, prstima ili četkicom.

Podloga za šminku INGRID Smoothing & Mattifying

 

Koje su osnovne karakteristike?

  • Podloga za šminku INGRID Smoothing & Mattifying preporučljiva je svim tipovima kože
  • Inovativni pigmenti prikrivaju sve nepravilnosti kože i daju joj ujednačen ton i mat izgled
  • Osigurava savršen make-up koji će trajati satima
  • Nova generacija elastomera i silikona omogućavaju jednostavno nanošenje podloge za šminku na lice
  • Nalazi se u bočici sa pumpicom od 30 ml

Koji efekat pruža?

  • Koža postaje ravna, smanjuje vidljivost pora i sitnih linija na koži
  • Daje koži zdrav i mladalački izgled
  • Čini kožu glatkom i čvršćom odmah nakon nanošenja
  • Koža je hidrirana, svilenkasta i meka na dodir
  • Prikriva tragove umora, pa ćete delovati odmorno i sveže

Kako se koristi?

Ne postoji ispravan ili pogrešan način za nanošenje baze za šminku. Svako bira kako mu najviše odgovara. Neki eksperti ipak preferiraju četkice, a vi možete koristiti prste ili sunđer. Nanesite podlogu na celo lice ili samo na problematične delove.


Već sam pisala o Ingrid puderu i bazi za lice. Pošto su moja iskustva više nego pozitivna, rešila sam da probam i baze za matiranje i novi Dr make up puder sa hijaluronskom kiselinom. Inače jako volim kiseline i proizvode sa njima. Smatram da mogu dosta da poboljšaju teksturu kože i pomognu u borbi sa problemima. Sve Ingrid proizvode možete da pronađete na sajtu Kozmetika i parfemi. 


Ingrid puder za matiranje je bio u poslednjim favoritima. Izabrala sam bila pogrešnu nijansu i bio mi je presvetao. Za ovaj period godine mi je savršen i nosila sam ga svaki dan. Obradovala sam se kada sam videla da se pojavio novi Ingrid puder. Kada sam pročitala opis pudera veoma mi se dopao. Koža mi je u ovom periodu veoma suva pa mi treba puder koji je hidrira a da je prilagođen masnoj koži. Ovaj puder to zaista radi. Ne isušuje dodatno kožu, ne ističe suve delove lica niti borice. Lepo se stopi sa kožom i sa bojom lica. Traje ceo dan na licu i mat je. Ne prosijam se satima sa njim. Postojan je i ne skida se sa kože. 


Boja mi je za nijansu, nijansu ipo tamnija ali kada se izblenda lepo izgleda. Može da se nanese prstima ili blenderom. Verovatno se lepo blenda četkom ali nisam probala. Veoma sam zadovoljna ovim puderom jer radi sve što obećava. 

bez pudera

jedan sloj pudera


dva sloja pudera

Kao što vidite na slikama, puder jako lepo pokriva. Nanosila sam ga prstima a blenderom ima još veću pokrivenost. Spustila sam puder i na vrat pa se ne vidi razlika i lepo izgleda.


O Ingrid bazi protiv crvenila sam pisala u ovom postu. Kada je koristim mnogo lakše pokrivam crvenilo, koje imam na licu. Njihove baze za matiranje nisam probala pa sam izabrala obe, kako bih mogla da ih testiram i uporedim. Obe baze dolaze u pakovanju od 30 ml, kao i puder. Pakovanje je kvalitetno, stakleno na pumpicu. Obe baze rade veoma sličan posao i produžavaju trajnost pudera na licu. Sa bazom, puderom i puderom za matiranje se ne prosijam uopšte i puder mi je savršen ceo dan. Moje lice ima faze kada je isušeno dosta pa mi tada više prija Smoothing&mattifing baza jer je silikonska pa puder klizi preko nje. To je i glavna razlika između ove dve baze, jedna je silikonska a druga je na bazi vode sa dodatkom hijaluronske kiseline. Silikonska baza je dosta gusta i u vidu je gela. Mattifing&anti-pollution je dosta ređa baza i upija se u kožu. Ostavlja je mekom i lepo se nanosi puder preko nje. Lepo zaglade pore i kada se nanese puder, one se manje vide. Sa obe baze sam veoma zadovoljna i koristim ih svakodnevno. Potrebna je jedna pumpica za celo lice pa će bočica dugo trajati.



Da li ste probale Ingrid kozmetiku i kako vam se dopada?

7 коментара:

  1. Odlični proizvodi, Ingrid kozmetika je do sada pobrala brojne dobre kritike. :D


    http://www.couture-case.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Definitivno mi treba ovaj puder :) Nego, nesto nisam mnogo nailazila na Ingrid kozmetiku, gde je ima? :) #lenjazena :D

    ОдговориИзбриши
  3. Definitivno imaju najbolje baze za puder! U kombinaciji sa bazom u puder je odličan!

    ОдговориИзбриши
  4. Odlična recenzija, vrlo detaljna. Ja nisam ništa probala od Ingrid kozmetike ali vjerujem da imaju odličnu ponudu.

    www.ccaammblog.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. dopadaju mi se ali moracu da proverim da li negde ima u radnjama cisto zbog nijansi puera i to :) tebi stji savrseno svaka cast!

    sta je po tebi najbolja stvar za darivanje>>i novi post na blogu
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/2018/03/what-to-wear-for-international-womens.html

    ОдговориИзбриши
  6. Podloge deluju baš zanimljivo. To bih rado koristila. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Sviđa mi se tvoj blog. Predivan je. Jako si fina <3
    Možeš li mi uzvratiti follow nova sam ?

    http://ayllah1.blogspot.ba/2018/03/facts-about-me-and-things-i-love.html

    ОдговориИзбриши