недеља, 6. мај 2018.

Cosmetic love sajt - Tony Moly Egg pore, Elizavecca Carbonated bubble clay mask i Innisfree sheet mask


Moju ljubav prema kozmetici iz Koreje već dobro znate. Oduševljena sam njihovim proizvodima i ritualima, koje njihove žene primenjuju. Na sajtu Cosmetic Love možete pronaći mnoge poznate brendove a po vrlo povoljnim cenama. Sajt je jako lepo urađen i možete lako da se snađete. Redovno imaju proizvode na akciji i budu još jeftiniji. Poštarina je različita u odnosu na težinu paketa i sve stiže za oko 3 nedelje. 



O Tony Moly Egg pore balzamu čitam već dugo i želela sam da probam. Kako imam proširene pore, smatrala sam da je ovo pravi proizvod za mene. Iskreno, nije mi se davalo 3000-4000 dinara za njega, koliko košta kod nas. Na sajtu Cosmetic Love je 4,61 dolar, što je znatna razlika u ceni. Više o njemu pogledajte na linku OVDE. Pored ovog, htela sam da probam i balzam koji hladi ali ga nije bilo na stanju. 



Balzam je namenjen sužavanju proširenih pora i izvlačenju nečistoća iz njih. Ima 30 grama i pakovan je u preslatku ambalažu. Veoma je zanimljiva ideja sa jajima i meni se dopada. Sam proizvod je gelast sa sitnim zrncima. Radi piling i čišćenje kože, tako što se zagreva balzam pod prstima. Nanosi se na suvo lice i masira 3-5 minuta a zatim se ispere. Osećaj zagrevanja je blag i ne iritira kožu. Može da se koristi jednom do tri puta nedeljno. 



Kada se nanese, na licu izgleda ovako :


Zatim se masira u kožu


I balzam postaje beo


Posle korišćenja, koža je mekana, očišćena i pore su znatno manje. Zadovoljna sam proizvodom, posebno time što mi se pore sada sporije pune nečistoćama. Miris je blag i prijatan. Nije mi izašla nikakva iritacija, samo blago crvenilo od zagrevanja i brzo je prošlo. Sigurno ću probati i ostala dva Tony Moly balzama i javiti vam utiske. Na sajtu postoji i set od sva tri balzama i cena je 14,72 dolara. Više pogledajte na linku OVDE.



Elizavecca Carbona ted Bubble clay maska je namenjena masnoj koži i pomaže u čišćenju nečistoća. U sebi sadrži glinu, mineralnu vodu, kolagen, zeleni čaj i ugalj. Ako pogledamo spisak, vidimo još dobrih sastojaka, što je dodatni plus. Verujem da je svima dosadila hemija pa se sve više brendova okreće prirodnim sastojcima i ekstraktima biljaka. Maska dolazi u velikom pakovanju od 100 grama. U pakovanju dolazi i mala špatula, koja olakšava nanošenje maske na lice. Cena je 10,86 dolara i više o njoj pogledajte na linku OVDE.



Nanosi se na lice i drži se nekoliko minuta. Kada se nanese, bude tamno siva ali brzo dobija svetlo sivu boju i počinje da peni. 



 Posle 5 minuta maska na licu izgleda ovako :



Balončići celo vreme puckaju po licu i blago golicaju. Ništa nije neprijatno i koža nema nikakve iritacije. Dopada mi se efekat jer je koža vidno čistija. Najviše mi se dopada efekat kada lice očistim Tony Moly Egg pore balzamom pa nanesem ovu masku. Pore se skoro i ne vide posle ovih proizvoda. Redovnom upotrebom držim ih pod kontrolom. 




Sledeći proizvodi su Innisfree sheet maske za lice. Dolaze u pakovanju od 20 ml i mogu da posluže za dva korišćenja. Maska sa alojom je namenjena hidrataciji i osvežavanju umorne kože. Lepo prijanja na kožu i koža je posle nje nahranjena. Nije mi izazvala iritacije, niti crvenilo.

Na licu izgleda ovako :





Maska sa krastavcem je namenjena suvoj koži. Obezbeđuje što bolju absorciju sastojaja i intenzivnu hidrataciju. Koža posle nje je mekana i suvi delovi se više ne vide. Ni ona mi nije izazvala crvenilo. Obe maske imaju lep, svež miris.

Na licu izgleda ovako :


Široka je ponuda njihovih maski i sve su na prirodnoj bazi. Meni zanimljivo deluju maska sa jagodom, bambusom i ružom. Cena maske je 0,63 dolara, što je zaista povoljno. Više o njima pogledajte na linku OVDE.



I na kraju dolazimo do poklon testera, koje sam dobila. To su Pore solution testeri kreme i pošto sam dobila 4, rešila sam da vam prenesem utiske jer sam ih svakodnevno koristila. 


Its skin pore krema je namenjena za masnu kožu i pomaže i regulisanju sebuma i sužavanju pora. Nanosila sam je na ciljne delove lica, ispod standardne kreme. Gelaste je strukture, brzo se upija i ima prijatan miris. Pore sam već dosta smanjila sa gore pomenutim proizvodima ali ih ova krema još više popuni i zagladi. Nisam mogla da pronađem na sajtu full size proizvod ali mislim da nije skupa jer nisu ni ostali Its skin proizvodi. 


Zadovoljna sam ovim proizvodima i jedva čekam da probam ostale Tony Moly Egg pore balzame. Koji se proizvod vama najviše dopao?

https://cosmetic-love.com/collections/tonymoly

Trenutno je na sajtu brand sale i možete da kupite Tony Moly proizvode jeftinije za 45 %. 

3 коментара:

  1. Probala sam samo Elizavecca bubble masku i baš mi se dopala! Ovaj sajt je odličan, još samo da se nakanim da naručim :D

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман6. мај 2018. 10:50

    Čim sam završila sa čitanjem tvog posta sam poslala svojoj rodici poruku da joj javim gdje može pronaći koreanske proizvode za njegu lica. Već duže vremena nas dvije gledamo razne reklame o njihovim maskama i kremama za lice, i divimo im se kako imaju prelijepo lice.
    Hvala ti na svim ovim preporukama, mnogo si mi pomogla. :)


    Visit my blog, Amaterska Umjetnost ♡

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo izgleda odlično!
    Najviše mi se dopada maska od gline, glina je za moje lice uvek najdelotvornija.

    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши