среда, 24. октобар 2018.

Potrošeni proizvodi #13


Ovog puta nisam čekala da se sakupi previše proizvoda jer su prethodni postovi bili zaista dugi. Problem mi je i gomilanje proizvoda jer mojoj dvogodišnjakinji je sve zanimljivo. :D

Avon kupka sa đurđevkom ima jači miris i odličan je za hladnije dane. Dugo mi je trajala iako ima širok otvor. Zadovoljna sam njihovim kupkama.  
Jessa je najjeftinija i najbolja kupalica za intimnu higijenu. Mnogo puta sam je hvalila i potrošila sam nekoliko bočica ali uvek ostavim jednu da vam pokažem. 
Balea gel sa narom ima prelep, svež miris. Jako povoljni a odlični gelovi za tuširanje. 
Loreal Sublime Fresh pena je moja omiljena pena za umivanje. Dopada mi se što lepo očisti lice i skine šminku sa očiju, bez suza i pečenja. Redovno je na sniženjima i tada kupim zalihe. 
John Frida Full Repair je nešto skuplja drogerijska maska od koje sam mnogo očekivala ali nije ništa specijalno. Lepo ona nahrani kosu ali to rade i mnogo jeftinije maske. Nema ni nekih kvalitetnih sastojaka, kako bi opravdala cenu i neću je više kupovati. Mislim da je ovo samo izvikan proizvod. 


VS Mango Temptation mist sam koristila celo leto. Ima prelep miris i odličan je za toplije dane. Brzo izvetri ali količina je ogromna i non-stop sam se prskala. 
Nivea Fresh Comfort dezodorans ima prijatan miris čistog veša. Nema aluminijuma u sebi i zaista dobro štiti. Volim Niveine dezodoranse i jedni su mi od najboljih. 
Avon Summer White i Avon Scent Essence toaletne vode imaju lagane mirise i pogodne su za toplije dane. Uživala sam u njima i skroz ih potrošila. 


Mark piling je zaista nešto posebno. Iako u prvi mah deluje da je običan kafeni piling, mnogo bolje radi posao od onog, što pravim u kućnoj radinosti. Ne znam u čemu je fora ali jako sam ga volela i definitivno ću probati još neki. Koristila sam ga i za lice i za telo i nije me iritirao. 
Cala Sheet maske za lice sam morala da probam i naručila sam ih sa Alexandar cosmetics sajta. Bile su oko 150 dinara i postoje u raznim varijantama. Jako lepo nahrane kožu ali su slabije natopljene, od npr. M beauty maski pa ne mogu da se iskoriste 2x. Imaju lep sastav i kupovaću ih još sigurno. 
Balea Tuch maska je sheet maska sa mirisom lubenice ali toliko jakim da miriše cela kuća. Divno osveži i nahrani kožu a jako je povoljna.
Balea Warme maska je na bazi gline sa efektom zagrevanja. Lepo očisti lice, bez da iritira. Obe maske sam kupila ponovo. 


Essence Colour Boost tečni ruž je u prelepoj zagasito, crvenoj boji. Ima predivan sjaj i traje dugo na usnama, iako nije mat. Ako ga i dalje ima u ponudi, kupujem sigurno. Jako je povoljna cena, kao i kod svih Essence proizvoda.
Isner Mile serum sa puževom sluzi sam koristila pretežno za lice i mogu da kažem da sam zadovoljna. Nahrani kožu i pomaže da se ona brže regeneriše. Bio je par dolara i ima jako visok procenat puževe sluzi. Nije kao većina proizvoda kod nas, puni alkohola a puža nisu ni videli. 
Nuxe Reve de miel balzam imam jako dugo i potrošila sam ga do kraja. Odličan je za negu suvih usna ali je nezgodan za tašnu. Koristila sam ga samo kod kuće pa ga zato i imam toliko dugo. 

I to je to i od ovih potrošenih proizvoda. Da li ste koristile neke od njih? Kako vama ide sa trošenjem?

1 коментар:

  1. Draga moja, čemu toliko hemije? Od balzama su usne suve stalno i moraš uvek da ga koristiš, imam 48 godina i nikad nisam kupila nijedan.Maske za lice se mogu koristiti one prirodne od kvasca, meda ili žumanceta. Sve što je preterano nije dobro.

    ОдговориИзбриши