среда, 11. март 2020.

Sajt Getnamenecklace.com

Lep nakit svaka žena voli da nosi. Kod mene je situacija takva da sam ranije volela velike komade nakita a od kada sam postala mama, samo minimalističke.
Skoro sam naletela na sajt Get namenecklace i videla da imaju baš dobru ponudu. Sajt je jako lepo odrađen i sve je lepo poređano po kategorijama. Postoji nakit za žene, muškarce, parove, decu, ljubimce... U meni lenjiru su podeljeni i novi proizvodi, proizvodi na sniženju, kolekcije kao i delovi nakita po kategorijama. Sve je lepo organizovano i svako može da pronađe nešto za sebe. 


Trenutno je na sajtu veliko prolećno sniženje i uz kupon kod dobiju se stvari dosta jeftinije. 
Kod nas na tržištu je mala ponuda ovakvog nakita i baš mi je drago da postoje ovakvi sajtovi. Pored velikog izbora nakita, tu je i besplatna poštarina gde god da se nalazimo. Za ovakve sitnice to je veoma važno jer možemo da naručimo nešto za poklon a a da ne platimo poštarinu više od same vrednosti proizvoda. 
Ispod svakog proizvoda piše za koliko dana stiže. Obično je naglašeno da stiže za 3-5 radnih dana, što je veoma brzo.


Nešto što mi je posebno zapalo za oko su ogrlice sa imenima - Infinity Necklace. Postoji veliki izbor i što je najvažnije, možete da izaberete ime, gde hoćete da se nalazi i od kog materijala da bude ogrlica. Kod pojedinih modela postoji i mesto za datum a može da se označi i dužina lanca ogrlice.


Ogrlica sa leptirom - Personalized Birthstone Butterfly Necklace Sterling Silver mi se baš dopada. Može da se izabere poruka koja će da piše na leptiru, kao i dužina i broj cirkona. Preslatko je i odlična ideja za poklon. 

Kada nemate inspiraciju šta da poklonite nekom, mislim da je ovo odlična ideja. Nakit ostaje kao uspomena a još može da bude i personalizovan. Cene su pristupačne, stalno su sniženja pa bude još povoljnije. Trenutno je aktuelno prolećno sniženje i sniženje povodom nedelje posvećene majkama. 

Kako se vama dopada ovaj sajt? Da li volite da kupujete nakit?

Нема коментара:

Постави коментар