петак, 31. март 2017.

Noviteti u martu


Ne znam koliko puta sam rekla da ću da pauziram sa kupovinom i da mi ništa ne treba ali ponovo natrpam proizvode. :D Svi su mi oni neohodni i moram da ih imam. :) Verujem da me svaka žena razume. 
Većinu ovih proizvoda sam kupila početkom meseca i već sam ih koristila pa ću vam napisati i moje mišljenje.


O L'oreal Extraordinary clay šamponu i masci za kosu sam pisala u ovom postu. Sve pohvale za ove proizvode. U planu mi je da kupim i regenerator iz ove linije. 
Farmasi Dr C. Tuna šampon sa čajevcem sam dobila u nagradnoj igri kod Cece sa bloga Moj šminkeraj. Nisam ga do sada probala jer već imam 3 šampona u kupatilu pa će ovaj sačekati svoj red. Javljam utiske. 
Balea 3 u 1 umivalica i Balea pena za lice su bili na sniženju pa sam ih kupila. Pošto sam prestala sa tretmanom Airolom pre nekoliko dana i krenula sa Sona kremom, rešila sam da malo promenim rutinu. Odlični su proizvodi i veoma sam zadovoljna. 
L'oreal maske za lice su svi hvalili i baš sam se zaineresovala. Bile su na sniženju i 2 sam kupila u pakovanju za nešto manje od 1000 dinara. Odlične su problematičnu kožu jer baš lepo očiste lice i izvuku nečistoće.
Ebelin rukavicu za skidanje šminke sam kupila da bih skidala ostatak pudera i maskare. Nikad do sada nisam koristila ovakve proizvode pa ne mogu da je uporedim sa nečim ali fino očisti sve sa lica. Nežna je i ne iritira kožu. Maskaru skida ali ipak su za to bolji Balea tuferi, o kojima sam pisala u ovom postu
Balea silikonska četka za čišćenje lica je unapređena verzija njihove manje četke. Imala sam je davno i bila sam zadovoljna. Mala je imala bockice samo jedne debljine a ova nova ima 3 vrste bockica i drugačije je oblikovana. Sa Balea penom ili Doctors sapunom lepo očisti lice i nije potrebno da ponavljam umivanje po nekoliko puta. 
Avon masažer protiv celulita sam naručila u najnovijem katalogu i stigao mi je pre nekoliko dana. Još ga nisam isprobala ali sam i ranije koristila njihov masažer i bila sam zadovoljna. Sada, pošto dojim bebu i ne smem da koristim kreme protiv celulita,jedino masaža i vežbe mogu da mi pomognu. 


Maybelline Fit me puder je najzad stigao i kod nas. Oduševljena sam i nije bezveze tolika pomama za njim. Namenjen je za masnu i normalnu kožu i drži lice mat satima. Kupila sam ga na sniženju u Dm-u za 500 dinara ali definitivno vredi mnogo više
Farmasi ruž sam takođe dobila u nagradnoj igri kod Cece i njime sam zadovoljna. Prelepa nude boja, kakvim sam sada opsednuta. :) 
Nuxe Bio beaute balzam za usne sa breskvom sam dobila na njihovoj Facebook stranici. Imam i njihov balzam u teglici i drago mi je što sam dobila priliku da isprobam i ovaj. Ima predivan miris breskve, na usnama ostavlja blagi sjaj, nije lepljiv i neguje usne. Sve preporuke za njega. 
Nisam išla istim redom kao što su proizvodi sa slike poređani jer sam sve ostale proizvode kupila od Andrjane88 sa sajta Šopingholičarke
Ne znam da li ste čule, ali Catrice i Essence su promenili distributera za Srbiju i zato nije bilo neko vreme proizvoda na policama. Sada stižu nove kolekcije i videla sam predivne proizvode. O divnoj Essence paleti je pisala Nena sa bloga Sreću čine sitnice.
U mom najbližem Dm-u nisu došli Catrice proizvodi pa njih uvek kupujem od Andrijane. Za Essence proizvode nije problem jer oni mogu da se poruče sa Lilly online sajta. Već sam poručivala stvari sa njihovog sajta i veoma sam zadovoljna. 
Ove proizvode nisam probala pa ne znam kakvi su ali čim steknem utiske pišem recenziju. Neću da dužim o njima jer su to sve hvaljeni proizvodi, koje sam dugo želela da probam, posebno Catrice i Maybelline korektore. Catrice puder u kamenu i prajmer su namenjeni masnoj koži, kakva je moja T zona. Max factor maskare volim pa sam odlučila da probam ovu. Catrice turpije sam pre koristila i mogu da kažem da njihove, Essence, Essie i turpije iz Alexandar cosmetics-a samo koristim. Sve ostale su mi se loše pokazale. Ove su dugotrajne i ne istroše se brzo. Pre mi se dešavalo sa nekim turpijama da se posle nekoliko korišćenja jednostavno potroše i mogu da ih bacim. 

I to je to od mojih noviteta. Čime ste se vi ponovile prošlog meseca? :)

16 коментара:

  1. U pravu si, zenama nikada dosta kupovine :) Super su svi proizvodi koje si kupila, ja vec dugo planiram da kupim Elseve liniju ali nikako da se setim.

    Tako ja to

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicne si proizvode kupila :) Za tom Nuxe bb kremom vec duze vreme "balavim" :)

    ОдговориИзбриши
  3. Odlični noviteti, posebno glina i Catrice camouflage. A i masažer protiv celulita deluje zanimljivo. :)

    Kathy's delight / Instagram

    ОдговориИзбриши
  4. Sviđaju mi se noviteti, divni su. Post je odličan. Planiram naruciti neke stvarcice kod Andrijane, ima svasta nesto lepo. ❤ :)

    ОдговориИзбриши