недеља, 9. јул 2017.

Favoriti za maj i jun


Nisam pisala favorite ni za maj ni za jun pa se nakupilo proizvoda. Neću puno da dužim o proizvodima, jer sam o mnogima pisala na blogu. 


O Femisan A kapsulama sam pisala u ovom postu. Kapsule su mi dosta pomogle u regulaciji ciklusa i cista na jajniku. Od kad koristim njih imam normalan ciklus i cista mi se dosta smanjila. 


Avon Planet Spa Blissfully Nourishing kremu za ruke sam kupila jer sam veoma zadovoljna njihovom kremom za stopala, iz iste linije. Odlična krema za suve ruke a dosta je povoljna. Treba mala količina i brzo se upija. 
Avon Food Works maska za stopala je odlična brzinska nega za suva stopala. Skine mrtvi sloj i ostavlja stopala neverovatno mekim. 
Batiste suvi šampon je već dovoljno hvaljen. Daje predivan volumen kosi i osveži je. 
O L'oreal Extraordinary clay šamponu i maski za kosu sam pisala u ovom postu. Pošto sam bila oduševljena njima, odlučila sam da probam i regenerator. Odličan je za suve krajeve. Kosa je neverovatno meka posle njega. 
Balea penu za lice dugo koristim i baš sam zadovoljna njome. Preporučujem je svima sa masnom i problematičnom kožom kao i Balea tonik sa dunjom. Lepo čiste kožu i pomažu u borbi protiv bubuljica. 
O Anti age kremi sa lavandom sam pisala u ovom postu. Lagana a hranljiva krema. Sve preporuke. 




Max Factor Masterpiece Max maskara daje odličnu dužinu i volumen trepavicama. Koristim je svaki dan i ne pravi grudvice a dugo traje na očima. 
O Essence Camouflage korektoru pričam na sva zvona. Najbolji korektor, koji sam probala. Cena je smešna za ovako dobar proizvod. 
Rimmel ruž u broju 610 Cheeky Coral je savršena letnja boja. Kremast je i dugo traje na usnama. 
Uz njega odlično ide Catrice IcoNails gel lak u broju Nail On Fair. O njemu sam pisala u ovom postu. 
Essence Shine Shine Shine sjaj za usne u broju 13 Red carpet starlet me je oduvao pigmentacijom i tim što ne curi sa usana. Iako nisam ljubitelj sjajeva, ovaj rado nosim. 
Llums Fixing sprej sam kupila jer mi je trebala pomoć na ovim velikim vrućinama. Nikad ne popravljam šminku pa treba da traje ceo dan. Ovaj sprej zaista pomaže. Koristila sam ga i na svom venčanju i šminka je trajala dok je nisam skinula. 
Llums Super Dry sprej pomaže da se nokti brže suše. Sve mame znaju koliko je teško da izdvoje vreme za sitne rituale pa ovaj sprej njima preporučujem. Zaista pomaže i posle nekoliko minuta lak je suv. 
Aura lepak za trepavice sam kupila jer sam čitala da ga mnogi hvale. Zaista drži trepavice ceo dan. I njega sam koristila na venčanju i trepavice nisu nigde mrdnule. 
Oriflame uvijač za trepavice sam dobila na poklon i izdvaja se od mnogih. Lepo obuhvati trepavice, nije klimav ne čupa trepavice. Sve preporuke i za njega. 


Da li se i vama dopadaju ovi proizvodi? :*

4 коментара:

  1. Amazing products... This soap looks really nice
    Thanks for following me, following you back

    Glamorous without the Guilt>

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Rimmel-ov ruž mi se jako dopada :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Htjela sam da Vas pitam da li ovaj Essence Camouflage korektor ima u CM ili DM drogerijama, to jeste, da li je dostupan u Bosni i Hercegovini, pošto ga do sada nisam viđala. Inače, mnogo mi se sviđaju favoriti ❤❤❤

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  4. Wow, koliko favorita :D
    Koristila sam i ja ove kapsule, ali sam se riješila cista na jedan drugi način. Uz pomoć čaja od hajdučke trave. Evo već 10 godina nisam imala problema sa njima. Ako ti se bude dalo svrati pa pročitaj --> https://danny991.blogspot.ba/2017/06/kako-sam-se-rijesila-cista-na-jajnicima.html
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши