недеља, 24. децембар 2017.

Kaviar Gauche by Catrice


Svet romantike donosi vam Kaviar Gauche by Catrice...

Kaviar Gauche jedan je od najpopularnijih modnih brendova u Nemačkoj i najpoznatiji je po svojim romantičnim venčanicama.

Predivne nežne boje i sofisticirani dizajn, ne samo pakovanja već i tekstura odvešće vas do najdivnijih make up romantičnih izgleda.

Kolekciju potražite na prodajnim mestima dm drogerija od sredine decembra.


Predivna pakovanja, inspirisana venčanicama, senke u zemljanim bojama i četkice su sve što je dovoljno da mi osvoji srce. Kvalitet je presudan ali kada su pakovanja lepa, sve je mnogo lepše i lakše. Vizuelna sam osoba, zato sam i odabrala poziv arhitekte. Volim da pakujem poklone ali i da dobijam lepo upakovane stvari. Volim lepotu u svim oblicima. Ova kolekcija zrači lepotom i sadrži 4 četkice za šminkanje, od toga su dve za lice a dve za oči, paletu senki, torbicu za četkice i hajlajter. Sve je zlato-roze i sa detaljima od veštačke kože. Elegantno i romantično.



Torbica je potpuno od veštačke kože i ima mesta za 5 četkica. Ima kopčanje pa neće da se otvori u torbi. Veličina je standardna i dosta četkica se uklapa i staje. Savršena je za putovanja, za osnovne četkice. Iskreno se ježim kada vidim da neke devojke vuku svoje četkice po tašni bez ikakvog nesesera a posebno prljave četkice, koje ne peru po nekoliko dana/nedelja. Svoje četkice perem posle svake upotrebe i kada ih nosim uvek ih nosim u kutiji ili torbici za četkice. Ovu torbicu možete pronaći u Dm drogerijama i košta 809 dinara.
Četkice su mekane i veoma kvalitetne. Drška je kombinacija roze, veštačke kože i zlatnih detalja. Na svakoj je utisnut brend i naziv kolekcije. Veća četka je namenjena za konturisanje i rumenilo a manja za nanošenje senki. Pored ovih, postoje još dve četke, za hajlajter i za blendanje senki. Velika četka za lice košta 739 dinara a manja četka za oči košta 529 dinara. Prala sam ih i nije otpala ni jedna dlačica. Suše se kao i sve ostale četkice, lepo nanose i blendaju proizvod. Definitivno ću kupiti i druge dve četkice.



Palete senki su moja velika strast i imam ih previše ali ih iznova kupujem i oduševila sam se kada sam dobila ovu. Ima baš kvalitetno pakovanje, veliko ogledalo i predivne senke. Bilo me je žao da ih probam jer su predivno odrađene. Prvih nekoliko dana sam ih samo gledala jer su mi predivne na oko. Paleta sadrži 4 velike senke, od toga su 3 šimerasta i jedna, tamno braon mat poptuno. Jedna je boja šampanjca, zatim šimerasto bež boja, tamno braon sa šimerom i mat tamno braon. Odlično se blendaju jedna sa drugom ali i sa drugim senkama. Imaju divnu teksturu i pigmentaciju. Truse se minimalno i četkica ih lepo hvata. Paleta košta 809 dinara a definitivno može da parira mnogo skupljim brendovima. Uvek me oduševi kada neki drogerijski brend izbaci proizvode koji mogu da se porede sa skupim brendovima jer nema svako iste prioritete i neće svaka žena da da previše novca za šminku. 



Kako se vama dopada ova kolekcija?

5 коментара:

  1. Super post, kolekcija je predivna i nijanse senki za oči su čarobne! :)

    Novi post je na mom blogu: NEW BLOG POST

    Kiss!

    ОдговориИзбриши
  2. Koliko sam samo oduševljena ovim fotografijama, sve je nekako u istom tonu. Boje su fantastične kod ove male paletice

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  3. prelepe fotke i dopada mi se recenzija@
    Na blogu je moj novi post, u pitanju je recenzija zaful jakne <3 https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Paleta je prelepa! Rado bih je i sama kupila, ali trenutno ih imam previše pa mislim da ne bih stigla da je isprobam. xD


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши