уторак, 2. јануар 2018.

Essence noviteti


Srećna Nova godina i da budete najlepše, najsrećnije i da imate najviše zdravlja. Prvi post u ovoj godini posvećujem Essence novitetima i želim da se zahvalim kompaniji Essence što mi je ukazala poverenje i što smo sarađivali protekle godine. Veliko hvala jer zaista volim njihove proizvode i radujem se svakoj novoj kolekciji.


Na moju adresu su prošlog meseca stigli proizvodi iz nove Essence kolekcije, Made to sparkle. Pakovanja su predivna, kao i uvek a boje svetlucave i u stilu praznika. Proizvode možete da pronađete u Lilly i Dm drogerijama.


Najveću pažnju mi je privukao ovaj preslatki neseser, koji menja boje kao hologram. U zavisnosti od svetlosti, on se presijava u različitim bojama. Odlične je veličine za svaku tašnu i za sve potrebne stvarčice za poneti. 
Četkica je pufnasta, koso sečena i odlična za blendanje. Meni nije problem da li je koso sečena ili špicasta četkica za blend, samo da lepo hvata i blenda proizvod a to ova četkica radi. Ima prelepu dršku u holo dizajnu i dlake su mekane. Volim Essence četkice i imam ih baš dosta i nijedna me nije razočarala.







Paleta hajlajtera dolazi u predivnom kartonskom pakovanju sa ogledalom. Volim kartonska pakovanja i deluju mi mnogo lepše od plastičnih. Dobija se 4 hajlajtera i menjaju boju u zavisnosti od svetla. Dobre su pigmentacije i teksture. Lepo se nanose i blendaju. Ne rasipaju se.
Veoma zanimljiv proizvod je toper za ruž za usne. Svakom ružu dodaje šljokice i praznični izgled. Ne morate da kupujete gomilu ruževa. Ima dobru pigmentaciju i odličan je preko mat ruževa jer je kremast pa će lepo da legne preko suvljih proizvoda.





Metalik usne su veoma popularne u poslednje vreme a Essence uvek prati trendove. Već su imali metalik ruževe a ponovo su uzbacili dve nijanse braon boje. Ja sam dobila u bronzanoj boji, koji je predivan i lepo se maže. Ima punu pigmentaciju i ne isušuje usne. Traje ceo dan, bukvalno. Veoma sam zadovoljna ovim ružem i definitivno ću kupiti i drugu nijansu. Kako izgleda ruž na meni pogledajte na mom Instagram profilu.
Kompanija Essence je mislila i na vas pa mi je poslala dva ruža, u bronzanoj nijansi i jedan ću pokloniti uskoro. 




Paleta hajlajtera dolazi sa 4 boje, slična kao paleta o kojoj sam gore pisala. Ima plastično, prozirno pakovanje. Boje su veoma pigmentovane i veoma kvalitetne. Mogu slobodno da uporedim sa nekim skupim hajlajterima. Lepo se blenda i stapa sa kožom, ne rasipa se i predivno presijava na svetlu. Boje su zlatna, srebrno-bela i roze, kao standardne boje i zeleno-zlatna, za one koji vole da eksperimetišu.



Prelepa ideja za poklon je vrećica puna šljokica, sa sjajem za usne. Dobija se brdo šljokica, odnosno ljuspica a unutar tih šljokica je sjaj za usne. Predivno prozirno pakovanje i sjaj, koji mogu da koriste i devojčice i žene. Nešto je između balzama i sjaja, pa je pogodan i za školu. 

Oduševljena sam ovom kolekcijom a kako se vama dopada?

2 коментара:

  1. Apsolutno svaki proizvod mi se dopada :D. Odlicne forografije. I ja volim Essence, zanimljiva pakovanja i boje su uvek tu, asortiman je sirok i vrlo cesto imaju nove kolekcije koje su takodje i prilagodjene prema dobu godine.
    https://50nijansiroze.blogspot.rs/?m=1 ♥️

    ОдговориИзбриши
  2. Ajoj ja sam u potpunosti odusevljena gotovo svim proizvodima. Obozavam Essence, i bas mi se dopada njihova linija novih proizvoda, u potpunosti. Divna recenzija draga moja!
    Srecna Nova godina draga moja!

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши