четвртак, 19. јул 2018.

Potrošeni proizvodi #11


Oriflame Pure skin 2 u 1 umivalica i piling je pominjana više puta na blogu i znate da sam prezadovoljna kao i sa Garnier Pure Active gelom. Odlični su za masnu, problematičnu kožu. 
The body shop Tea Tree losion je jedan od najboljih losiona, koje sam probala. Pomaže u borbi sa bubuljicama. 
Balea Jamaica Vibes gel ima prelepi, letnji miris. Obožavam njihove mirise. 
Puma Yellow parfem obožavam pa sam oduševljena i gelom za tuširanje. Miris se zadržava na koži i koža je mekana. 
Avon gel sa narom i božurom ima takođe prelep miris. Pakovanje je ogromno od 500 ml a cena je zaista povoljna. 
Aussie Miracle Moist regenerator je sjajan, omekšava kosu, hrani i kosa se lakše češlja. Maskom nisam bila oduševljena a regenerator je mnogo kvalitetniji. Često su na sniženju njihovi proizvodi, pa ih tada upecajte. 
Oriflame Hair Ultimate repair maska je namenjena oporavku kose. Lepo hidrira kosu ali nije mi nešto pomogla u regeneraciji. 
O Elizavecci Power Ringer maski sam pisala u ovom postu. Odlična maska. 
Balea kapsule su hvaljene i hvaljene. Stalno ih kupujem. 
Nivea Stress protect dezodorans u stiku sam koristila i bila sam zadovoljna pa sam htela da probam i roll-on. Sprečava znojenje ali ima aluminijum u sebi pa neću da ga koristim. Izbegavam proizvode sa aluminijumom u širokom luku a pri ovoj kupovini nisam čitala sastojke. 
Oriflame Love Nature piling dolazi u malom pakovanju od 30 ml ali fino radi posao. Cena mu je bila baš povoljna ali bih volela da pakuju u veću tubicu. 
Balea piling sa kajsijom je moj favorit godinama. Najbolji piling na svetu. 


Catrice HD Multi Talned i Colour Correcting su kompaktni puderi za matiranje. Drže šminku pod kontrolom i sprečavaju prosijavanje. Imam ih već dugo i sigurno im je istekao rok pa moram da ih bacim. 
Aura lepak za trepavice i Liquid eyeliner bacam iz istog razloga, istekao je rok i promenili su miris. Ne zameram im jer ih imam preko godinu dana i vreme je da se zameni novim. Oba proizvoda su odlična i sigurno ću ih ponovo kupiti. 
Maybelline Fti me puder bacam, iako ga ima oko pola zato što sam čula da ima brdo štetnih sastojaka u sebi. To me je jako razočaralo jer je ovo baš poznat puder. Počela sam da više pažnje posvećujem sastojcima. 
Essence maskare za obrve koristim godinama i menjaju pakovanja u zavisnosti od kolekcije a kvalitet je isti. Sve preporuke. 
Nyx Transylvania je verovatno njihov najpoznatiji ruž. Prelepa boja sa malo diskutabilnom teksturom ali joj ne zameram. Skoro svi tamni karmini imaju problematičnu boju. 
Catrice Prime Fine stik je takođe proizvod sa isteklim rokom. Fino je popunjavao pore i bio je dobra podloga za šminku. 
Eos balzamima sam dugo bila zadovoljna ali sam se zasitila. Vraćam se starom dobrom Eucerinu, koji je mnogo jeftiniji. 
Nyx Butter Gloss ima najdivniji miris na svetu i iako ne volim sjajeve, ovaj proizvod sam volela. Ne znam da li ih i dalje ima u ponudi, ako ih ima kupujem obavezno. 
I na kraju moja omiljena Essence I love extreme Crazy volume maskara. Ovo je moja omiljena maskara i potrošila sam ih više od 10. Koju god da probam, ovoj se vratim. Ima odličnu cenu, daje volumen, razdvoji trepavice, ne preslikava se, ne trusi se i traje ceo dan. Ne tražim više ništa od maskare. Nastaviću da je kupujem iznova i iznova.

I to je to i od ovih potrošenih proizvoda. Da li ste probale neke od njih? 

14 коментара:

  1. Probala balea kupku, avon kupku,
    Eos balzam i essence maskaru 🙂 a planiram da probam i ove balea kapsulice jer sam one plave obožavala.

    ОдговориИзбриши
  2. I heard about some of the brands but not products.
    Thanks :

    ОдговориИзбриши
  3. Such a nice collection

    www.abdelkhalekleblog.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super si troškarila, dopada mi se uvek tvoj izbor, kada čitam tvoje postove ovog tipa shvatim da na svetu postoje još neki proizvodi osim mojih uobičajenih od kojih ne odustajem kao blesava :).

    ОдговориИзбриши
  5. Volim ove postove,ali me mrzi da pišem ,jer puno proizvoda nakupim pa onda snimam. :D
    Ti si ovo po kratkom postupku pa sada moram da ispitujem :D
    Balea ampule čemu služe? Ja ih prvi put vidim. :D
    Maska Elizavecca nam je ista i meni se dopala.
    Ja se vraćam dezodoransima sa aluminujumom.Probala sam nekoliko različitih bez aluminujuma,ali džaba sastojci kada se usmrdim što mi se do sada nije događalo,plus ih platim skuplje.Možda probaj još Baleu rol on, oni su bez aluminijuma,a povoljni pa mi neće biti žao ako mi ne odgovara.
    A za koje vreme si potrošila ove proizvode? :)

    ОдговориИзбриши
  6. Elizavecca masku za lice sam probala i super je. Avon kupka me je odbijala, jer je pakovanje ogromno, a ja nisam ljubitelj istih.
    Essence maskara za obrve je nezamenljiva.
    Odličan tekst.<3

    ОдговориИзбриши
  7. Od ovih proizvoda sam probala Eliza Vecca masku, Balein piling i Fit Me puder. Slažem se s tvojim mišljenjem o svakom proizvodu, mada nisam znala da Fit Me ima toliko štetnih sastojaka u sebi... Svakako sam prestala da ga koristim, ne odvajam se od svoje Garnier BB kreme već par mjeseci . Super post zaista, saznala sam mnogo o poznatim proizvodima. <3

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post draga... Probala sam neke od ovih proizvoda i neki mi odgovaraju neki ne bas pa ih nisam koristila vise... :) <3

    Novi post
    https://sassyprimadonna.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. All the products look great! And I really love EOS lip balm ^^

    Would you like to support each other by follow GFC and G+?
    Let me know if you follow me and I will follow back asap!

    Xoxo,
    Erika

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман24. јул 2018. 01:22

    Odličan post, draga.
    Ja obožavam baleine i oriflame proizvode i često ih kupujem i koristim, pogotovo Baleine gelove za tuširanje, savršeni su.

    Visit my blog, Amaterska Umjetnost ♡

    ОдговориИзбриши
  11. Hvala na recenziji draga, uštedeću na izbegavanju troškova na loše proizvoda! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  12. Great post my dear! I like it :)

    Two new post are on my blog , see it if you want.
    https://pandawayofficial.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши