субота, 26. јануар 2019.

Favoriti 2018. - kozmetika


Stigli smo i do kozmetičkih favorita prošle godine. Koliko god da se trudim da izaberem jedan proizvod za jednu kategoriju, nikako ne mogu, pa imam dva proizvoda za negu tela i dve kreme za ruke. Creightons Shea&ginger losion za telo ima najlepši miris na svetu. Ni jedan losion ne mogu da uporedim sa ovim i obožavam ga. Alverde anticelulit ulje najviše koristim zbog cirkulacije i hidratacije. Brzo se upije i ostavlja kožu mekanom. Iskreno, anticelulit efekat nisam videla ali ga nisam zbog toga ni kupila. Solea krema za ruke je moj favorit dugo i odlično neguje suve ruke. Pored nje, tu je i Avon Planet spa krema za ruke. Odlična krema, divnog mirisa i pruža odličnu hidrataciju. 


Favoriti ne bi mogli da prođu bez Jessa losiona za intimnu negu i Balea gela za tuširanje. Odlični proizvodi i ma koje da probam, njima se uvek vratim. 


Kada je kosa u pitanju tu je NC kozmetika hranljivo ulje za kosu, koje koristim pre pranja, zatim operem kosu Cien šamponom i stavim Green for skin masku za kosu. Nekad masku stavim i pre pranja, kako bih dubinki nahranila kosu. Ovih dana, krećem da koristim neke nove proizvode pa vam uskoro pišem o njima. Posle pranja kose nanesem Balea mleko za hidrataciju kose ili Creightons ulje za kosu. Kosu češljam uvek Macadamia četkom i nema joj ravne. 


Za negu usana su prošle godine bili zaduženi Sephora Honey lip scrub i Eucerin Lip active balzam za usne. Eucerin koristim godinama i najbolji je balzam a košta oko 200 dinara. Sephora piling sam probala prvi put prošle godine i oduševila se. 


Omiljeni skidač šminke prošle godine je bila Eucerin 3 u 1 micelarna. Odlično skida šminku i ne peče mi oči. Kao umivalice sam koristila Elizavecca Enzyme powder i Mr. Black Anti Acne gel. Oba proizvoda tako lepo očiste kožu, bez da mi iritiraju lice. Ne isušuju i pomažu kod mitisera i bubuljica. Kao piling za lice, godinama koristim Balea piling i najbolji je. Ima krupnije čestice i na grubljoj strani je ali meni ne smeta. 


Kao dodatnu negu vrlo često koristim sheet maske i moram da priznam da sam navučena na njih. Najviše sam koristila Elizavecca, Baroness i Balea maske za lice. Odlično rade posao i imaju kvalitetne sastojke. Pored njih za hidrataciju je bilo zaduženo Prima kozmetika ulje argana, Endocare serum za lice i NC kozmetika Regenerativna krema za lice. Probala sam svašta za lice ali ovi proizvodi su se izdvojili kvalitetom i odlično nahrane kožu. Povremeno sam koristila i VZK Pantenol plus. Njega najviše koristim kada mi se zacrveni koža od vetra ili od niske temperature. 

Da li ste koristile nešto od ovih proizvoda? Koji su vaši kozmetički favoriti 2018. godine?

3 коментара:

  1. Great favorites :* A lot of really cool cosmetics!:) Regards:*

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam Alverde proizvode a ovo anticelulit ulje ću baš probati da vidim kako ce se meni pokazati. Eucerin micelarnu obožavam! Sephora scrub je extra baš ga volim. Pantenol je spas!

    ОдговориИзбриши