уторак, 22. јануар 2019.

Favoriti 2018. - šminka


Dugo sam vršila selekciju najboljih proizvoda prošle godine i izdvojila sam stvarno proizvode, koji su me oduševili. Znate da mahom koristim drogerijsku šminku pa su svi proizvodi pristupačni. 
Od proizvoda za lice sam prošle godine najviše volela Essence You Better Work i Catrice Goodbye pores prajmere. Oba jako lepo zaglade kožu i puder dosta duže traje sa njima. 
Essence Camouflage+ je definitivno najbolji korektor, koji sam probala u poslednje vreme. Odlično pokriva, mat je i sadrži vitaminski kompleks. 
Kada su puderi u pitanju, opet sam morala dva da izvdojim, a to su Ingrid Dr Make Up i Bourjois 1 2 3 Perfect. Oba su odlična za mešovitu kožu, lepo prekrivaju i traju dugo na licu. Izgledaju prirodno i odlični su za dnevni look. 
Kao fiksator sam koristila Catrice Prime And Fine sprej protiv prosijavanja. Ovo mi je nova bočica i odlično drži šminku i T zonu. 
Kada neću mat efekat, koristim Essence Glow To Go sprej, koji daje jako lep sjaj i svežinu. Dopada mi se i kao hajlajter na pojedinim delovima i za celo lice. 


MUR Wardrobe paleta bronzera je najvoljenija bila prošle godine. Sadrži dosta boja, lepo se blendaju i odlično su pigmentovane.
Catrice rumenilo je iz limitirane kolekcije i nisam sigurna da li je i dalje dostupno. Ako ga pronađete negde, toplo ga preporučujem. Daje tako lepu svežinu licu i zdrav sjaj.
Za matiranje lice sam najviše koristila Golden Rose kompaktni puder. Ima zaštitni faktor, fino matira lice a ne ostavlja težak sloj niti brašnjavi izgled. Plus daje blagu prekrivenost.


Za oči su bile zadužene Essence Too Glam To Give A Damn paleta, koja me je oduševila i koristim je skoro za svako šminkanje i Fall Back To Nature maskara. Maskara je limitirana verzija dobro poznate I love crazy volume maskare, koja je moja omiljena maskara.


Kada su usne u pitanju imam 5 proizvoda ali su sve različite formule. Loreal Lip Paint je mat ruž, guste teksture, pune pigmentacije i jako je dugotrajan. Jako dugo ga kupujem, ovaj sam čak i slomila pa sam morala da dokupim novi. Essence Colour Boost je potpuno mat ruž, dobre pigmentacije i sa prelepim izborom boja. Maybelline Matte Ink je mat ruž ali sam najčudnijom formulom, jednim slojem prekrije cele usne i traje bukvalno celi dan bez mrdanja. Skida se jedino uljanim i dvofaznim sredstvima. Catrice Velvet Matt je po boji jako sličan Maybelline i to je, pored ljubičaste moja omiljena boja na usnama. Formula je kremasta, jako prijatna na usnama i ne suši se na mat. I poslednji je čuveni Catrice Lip Booster. Imam ga u nekoliko nijansi i moram da kažem da sam zbog njega zavolela sjajeve. Ranije sam ih izbegavala u širokom luku ali sada ih baš rado koristim.


I jedini proizvod za nokte je moje otkriće godine a to je Essence Glitter On Glitter Of peel of lak za nokte. Jako zanimljiva formula, koja se skida poput folije i što me je najviše oduševilo je dugotrajnost, meni stoji bez problema i po nedelju dana.

Dosta Essence i Catrice proizvoda je trenutno sniženo u Lilly drogerijama i na njihovom online sajtu pa možete da ih kupite dosta jeftinije. 

Koji su vaši favoriti prošle godine, kada je šminka u pitanju?

5 коментара:

  1. Jedini kozmeticki proizvod iz essence kolekcije koji posjedujem je ista kao tvoja paleta za oci i u sustini sam zadovoljna njome. Odlican post, draga!

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Great products, I have to confess that I used several Essence products and I believe they have a great value for the mmoney. The quality is also very good. I have also used many lipsticks and lip glosses from L'Oréal and I was very glad with them.
    You have a very well written and interesting blog, would you like to follow each other? Let me know on my blog if you are interested.
    Regards,
    Flo

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajni favoriti, jesino sto sam probala jeste GR puder koji koristim ponekad. ��

    ОдговориИзбриши
  4. Ništa nisam probala od tvojih favorita. Ali su mi ruževi privukli pažnju! :)

    ОдговориИзбриши
  5. I totally love Essence brand<3. I had this 123 foundation and I liked too :) Regards:*

    ОдговориИзбриши