недеља, 24. фебруар 2019.

Allin šampon za masnu kosu


Kompanija Allin posluje od 1961. godine, kada je mr ph. Čedomir Mitić izbacio losion na tržiše. Losion je bio na bazi belog luka, kakav je i danas. Tokom sledećih godina je izbacivao šampone na tržište. Danas je Allin postao sinonim za borbu protiv opadanja kose i nege kose prirodnim sastojcima. 
Za Alin sam prvi put čula, kada sam pre nekoliko godina tražila nešto protiv opadanja kose i od mog frizera. Preporučio mi je Allin proizvode, kao veoma efikasne. 





Allin šampon za masnu kosu dolazi u njihovom standardnom pakovanju od 200 ml. Ambalaža je plastična, providne boje. Sam proizvod je zelenkaste boje i vodenaste teksture. U dodiru sa vodom, peni i lepo se raspoređuje na kosi. Napravljen je od prirodnoh sastojaka, kao što su listovi žalfije i koprive, grančice majčine dušice i cveta mirte. Dodat je SLS, jer zbog njega šamponi pene, voda i alkohol. Alkohol ima funkciju da izvuče potrebne sastojke iz bilja. 

Kosu uvek šamponiram 2 puta i tako sam radila sa ovim šamponom. Doziram količinu u ruku, nanesem na kosu i utrljam. Kada isperem, ponovim postupak i držim nekoliko minuta na kosi. Tako piše na pakovanju i tako sam i radila. Posle toga stavim pakovanje za kosu. Kosa bude potpuno čista i ima volumena. Obično perem kosu svaki drugi dan a sa ovim šamponom perem svaki treći. Dopada mi se što nema hemije i nisam imala nikakvih problema sa temenom glave. Produži mi pranje za jedan dan i ne otežava kosu.


Šampon u Lilly drogerijama košta 436 dinara, što je ok cena za prirodne šampone. 

Možete ih pronaći na Facebooku: allin hair solutions i na Instagramu @allin_hair_solutions

Da li ste probale nešto od Allin proizvoda i kakvi su vam utisci?

1 коментар: