петак, 1. фебруар 2019.

Biobaza noviteti


Biobaza noviteti su mi stigli pred Novu godinu i čekala sam da ih lepo testiram pa da vam napišem utiske. Dobila sam Micelarnu vodu za skidanje šminke, Purple Freshness dezodorans lavanda i bergamont i Body mleko za telo sa kokosom. Svi proizvodi su dostupni u drogerijama. 







Body mleko za telo sa kokosom dolazi u velikom pakovanju od 400 ml. Pakovanje je odrađeno od bele plastike i ima pumpicu. Pumpica je dobro odrađena, lepo izbacuje proizvod i ne koči. Sam proizvod je bele boje, ima srednju gustinu i prelep miris kokosa. Miris nije veštački, već je jako prijatan i ne guši. Mleko se brzo upija u kožu i ne ostavlja trag. Jako lepo hrani kožu i najviše ga koristim uveče pred spavanje. Miris ostaje do ujutru na koži, kao i osećaj hidriranosti. Ima 98% prirodnih sastojaka i aktivne sastojke, kao što su ulje slatkog badema i susama, šea maslac i ulje pšeničnih klica. Mleko je odlično i za negu suvih ruku jer se brzo upija i jako lepo nahrani suve delove. Koristim ga svakodnevno i stavila sam ga čak pored kreveta, da bih redovno mazala. Cena je oko 650 dinara. Postoji i mleko sa mirisom ruže, kao i lavande i limuna.





Kada su u pitanju micelarne, znate da mi favorit 2018. godine bila Eucerin 3 u 1 micelarna. Ove godine sam rešila da izađem iz svoje zone komfora i probam druge proizvode. Imam osetljive oči i zato sam izbegavala da eksperimentišem sa proizvodima za skidanje šminke. Ono što je kod Biobaza Micelarne vode obećavalo je to što ima 99% prirodnih sastojaka i infuziju kamilice i krastavca. Prvi sastojak je voda a drugi ekstrakt cveta kamilice. Ne sadrži konzervanse, parabene, parfeme niti boje. Ima plastično pakovanje od 500 ml i dozer u obliku tanjirića. Tufer se prisloni na dozer i stiskom izlazi proizvod. Miris je jako blag i prijatan. Ono što je najvažnije je da skida svu šminku i ne iritira kožu, niti oči. Sa dva tufera skinem svu šminku sa lica a da mi se koža ne zacrveni.





I na kraju nam ostaje Purple Freshness dezodorans lavanda i bergamont. Roll on dezodoranse najviše volim jer su mi najpraktičniji i najbolje rade posao. Prošle godine sam prešla na prirodne dezodoranse pa sam se radovala isprobavanju ovog. Sadrži 99% prirodnih sastojaka i ne sadrži aluminijumske soli, alkohol, parabene, konzervanse, parfeme niti boje. Ima jak miris i to lavande u kombinaciji sa još nečim. Verovatno je to bergamont ali pošto ne znam kako on tačno miriše, ne mogu sa sigurnošću da kažem. Miris meni ne smeta i vrlo brzo ispari pa se ne meša sa parfemima. Nisam osoba koja se puno znoji pa mi nikad nije potrebna jaka zaštita. Sa ovim dezodoransom sam mirna ceo dan i drži stvarno sve pod kontrolom. Postoji u raznim mirisima pa ako neko ne voli lavandu, možda će mu se svideti neki drugi miris. Cena mu je oko 350 dinara. 

Zadovoljna sam svim proizvodima i redovno ih koristim. Možda nisu noviteti na tržištu ali jesu za mene noviteti. Biobaza je povoljan brend a stvarno vodi računa o sastojcima. Planiram da isprobam još njihovih proizvoda. 

Jeste li vi probali nešto od Biobaza proizvoda i ako jeste, šta bi mi preporučili?

2 коментара:

  1. Odličan im je roll-on! Ja sam probala zeleni i to tokom leta, potrošila sam dve bočice - sve ti je jasno! Jedino mi se miris nije sviđao, a sumnjam i da će mi se lavanda dopasti u dezodoransu. Ja više volim te neke puderaste i kremaste note u dezodoransima, nadam se da im je onaj neki Silky Comfort nešto što ja tražim :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam probala ništa njihovo. Sestra koristi njihov roll-on i baš je zadovoljna. Slike su ti extra! :)

    ОдговориИзбриши