недеља, 24. март 2019.

Caudalie Divine Scrub

 

Pilinzi su kod mene važan deo nege i koristim ih bar jednom nedeljno. Pomažu mi da održim svoju problematičnu kožu pod kontrolom i da se oslobodim izumrelih ćelija. Takođe su odlični za cirkulaciju, tada obično koristim suvi piling. To radim tako što na suvu kožu utrljam proizvod, isperem mlazom hladne pa mlazom tople vode i tako u krug.
Obožavam kupljene pilinge jer su puni negujućih sastojaka. Znam da mnoge devojke prave pilinge kod kuće, ranije sam to radila i baš retko koristila iste. Od tada kupujem i koristim redovno. Volim da pružim svojoj koži potpuni užitak i u tome mi pomaže Caudalie Divine Scrub. 
 

Caudalie proizvode jako volim i bila sam ozbiljno nesrećna kada je kod nas bila neštasica njihovog Beauty eliksira. Sada su njihovi proizvodi dostupni i u drogerijama i u apotekama. Čak sam viđala male apoteke da drže njihovu kozmetiku, što je zaista za svaku pohvalu. 




Piling je luksuzan, i kada gledamo pakovanje i kada gledamo sastojke. Pakovanje je od čvrste plastike, prelepo dizajnirano i ima 150 grama.
Sadrži smeđi šećer i 4 vrste ulja (grožđe, argan, hibiskus i susam). Pod rukama se oseti ulje i zadržava se na koži. Sva ulja su pažljivo odabrana i njihova svrha je da nahrane kožu i pomognu u njenoj regeneraciji. 
Proizvod ne sadrži parabene, SLS, mineralna ulja niti proizvode životinjskog porekla.





Kada se otvori, unutra je providni poklopac, koji dodatno štiti proizvod. Sama tekstura je gusta, poput butera za telo. Kada se zagrebe, topi se pod prstima i lako razmazuje. Oseti se smeđi šećer ali piling nije previše grub. Spada u kategoriju srednje jakih pilinga. Odlično skine sve mrtve ćelije, ne iritira kožu i ostavlja uljani film na koži. Posle njega nije potrebno dodatno mazati kožu mlekom ili kremom za telo.

Miris je predivan, svež, podseća na miris parfema. 


Cena pilinga je oko 2900 dinara ali je često na akciji i bude jeftiniji. Smatram da zaista vredi svaki dinar jer se izdvojio kvalitetom. Definitivno ide u favorite. Koža bude izuzetno mekana i nahranjena uljima. Pogodan je za osetljivu kožu i nije mi izazvao nikakvo crvenilo niti iritaciju. Miris se dugo zadržava na koži i zaista pruža luksuzni osećaj. 

Koje pilinge vi volite? Da li ste probale nešto od Caudalie proizvoda?

3 коментара:

  1. Oh very interesting product! One of my fav brands )

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam pilinge, a trenutno omiljeni mi je od Natura Siberica za koji ide uskoro recenzija. Od Caudalie brenda koristim penu, micelarnu, kremu za lice... Slike su divne! <3

    ОдговориИзбриши