четвртак, 28. март 2019.

Korejske maske sa sajta Makka korejska kozmetika


Sheet maske su postale jako popularne u poslednje vreme. Dolaskom kozmetike iz Koreje, stigle su one i osvojile naša srca. Veoma lake za korišćenje, a pune hranljvog seruma. Imaju formu maramice, koja se nanosi na lice i drži 15-20 minuta na licu. Iskreno, držim ih i po sat vremena. Bukvalno dok lice ne upije sav serum. Pomažu mi kod iritacija i kod vlažnosti kože. 

Na sajtu Makka korejska kozmetika se nalaze maske za lice na bazi prirodnih sastojaka. Probala sam Nature Republic masku sa alojom i Innisfree masku sa ekstraktom ruže. 




Nature Republic maska dolazi u formi gel maske i ima dva dela. Kada vadite masku iz kesice, pazite da je ne oštetite noktima. Lepo prijanja na lice i ne mrda. Radila sam poslove po kući, savijala se a ona se nije pomerila. Mnogo bolje se drži na licu od klasične maske sa maramicom. Čekala sam da koža upije sav serum i skinula je sa lica. Koža je umirena i izuzetno mekana. Dopada mi se to što gel blago hladi koži i dodatno je umiri. Cena je 450 dinara. 




Innisfree maska sa ekstraktom ruže dolazi u formi maramice od čiste celuloze. Namenjena je dubinskoj hidrataciji kože i to zaista radi. Ima predivan miris ruže i zadržava se na licu. Nije napadan i ne guši. Unutar kesice se nalazi dovoljno seruma za dva korišćenja. Cena je 400 dinara. 


Zadovoljna sam maskama i sigurno ću poručiti još neku sa njihovog sajta. Zanimljive su mi maske sa jagodom, smokvom, kokosom. Ništa slično nisam probala pa planiram njih da uzmem. 

Da li vi volite sheet maske?

4 коментара: