понедељак, 22. април 2019.

Potrošeni proizvodi #16

Na Instagram-u i Facebook-u sam vam pisala da sam rasčistila svoj makeup kutak. Sve čemu je prošao rok bacam a stvari, koje su i dalje u roku a ne koristim poklanjam vama kroz nagrađivanja. Ima dosta proizvoda i više neću da kupujem stvari samo zato što su na sniženju. Kupujem samo ono što mi je potrebno i neću da gomilam stvari.Tako ću u buduće i sa odećom da radim. 


Kada su maske u pitanju, potrošila sam dosta njih i moram da kažem da sam veoma zadovoljna. Tu su Avon Planet spa, Baroness, Elizavecca i Balea sheet maske. Jako su kvalitetne i sigurno ću ih ponovo kupiti. Purederm trakice za nos su najbolje na svetu. Skidaju i velike mitisere bez problema. Essence papiriće za upijanje viška masnoće obožavam i samo njih kupujem. Imaju slatke kutije i upiju mi tokom dana sav sebum. Bamboo maska je bila jedna od boljih crnih maski. Skidala je odlično mitisere i dugo mi je trajala. Balea maska sa efektom zagrevanja je odlična za problematičnu kožu jer čisti pore. Dobiju se dve kesice, za dve upotrebe. 


Marion kolor šampone volim ali ova nijansa mi se nije nikako primila. Video se samo blagi odsjaj i on se isprao posle jednog pranja. Sa drugim ljubičastim nijansama sam imala odlično iskustvo. Ever Green maska i balzam za kosu su jedni od najboljih proizvoda za negu kosu. Sigurno ću ih kupiti ponovo. Marion Star color šampon je takođe loš. Boja se uopšte ne prima. NC kozmetika hranljivo ulje za kosu je odlično za negu kosu. Jako lepo hrani kosu. 


Oriflame, Avon i VZK su odlične kreme za ruke. Brzo se upijaju i hrane kožu. Oriflame krema za stopala je izuzetno hidratantna i koristila sam je i za stopala i za suve ruke. 


Jessa losion za intimnu negu je stalno u mojim potrošenim proizvodima. Tu je i Nidra lsion, koji je takođe namenjem za intimnu negu. Jako je blag i nije mi izazvao nikakve probleme. Avon kupke obožavam i redovno ih kupujem. Imaju predivne mirise. Creightons kupka i piling su bili jako voljeni. Više mi se sviđa miris pilinga pa sam pazarila još jedan. Balea pena za brijanje je jedina pena koja meni odgovara. Sa drugima se ili posečem ili mi iritiraju kožu. Ova je iz limitirane kolekcija i ima predivan miris. Oriflame Poison parfem je favorit već dugo. Jedan od najlepših zimskih mirisa. 


Oriflame 2 u 1 umivalica i Balea piling su redovno kod mene u postovima. Oba proizvoda obožavam i redovno ih kupujem. Nivea ampula sa hijaluronom mi ništa nije radila. Nisam videla nikakvo poboljšanje. Look i Essence puderi su mus teksture i oba su jako dobra. Essence ima da se kupi kod nas i ranije sam ga već koritila. Luxe puder u kamenu je odličan za matiranje lice. Nijansu sam promašila i ova mi je bila mnogo svetla. Istekao mu je rok i bacam ga nažalost. Catrice Velvet Finish puder  je jedan od mojih omiljenih pudera. Jako lepo pokriva, ima zaštitni faktor i traje ceo dan na licu. 


Essence maskara ima ogromno pakovanje i odlična je za sve šminkere. Nisam uspela da je potrošim u potpunosti ali sam uživala u koriščenju. Nyx rumenilo bacam jer ga imam jako dugo a prošao mu je rok sigurno. Nijansa je tamna a ja sam u poslednje vreme jako svetla i nikako mi ne stoji. Avon baza je jedna od boljih a jako je povoljna. Potrošila sam nekoliko ovih teglica. Catrice Stix senka je u potpunosti potrošena. Odlična stvar za brzinsko šminkanje. 


Lakovi, kojima je nažalost istekao rok ili su se osužili. Svi imaju moje preporuke jer su jako kvalitetni i postojani. Tu su Essie, Collistar, Zoya i Golden rose lakovi, kao i China Glaze ulje za zanoktice, koje nikako nisam stigla da iskoritim.


Gomila ruževa kojima je nažalost istekao rok i koji isu u kantu. Moram da izdvojim Essence i Catrice ruževe kao moje omiljene i njih ću uvek kupovati. Njih ima najviše i svakim sam prezadovoljna. Tu je i Aura ruž, koji je odličan. Igrid i Elixir ruževi, koji mogu da pariraju mnogo skupljim brendovima. Golden Rose mat ruž, za koji znamo da je vrh. Loreal Lip Paint, moj omiljeni ljubičasti ruž. Zatim Eveline piling za usne, koji je odličan a povoljan proizvod. Na bazi šećera je i skida sve odumrele ćelije. I na kraju je tu Aura kremasti ruž, Farmasi i Avon kremasti ruževi. Imaju slabiju pigmentaciju ali su veoma povoljni pa im za tu cenu opraštam. 

I to je to drage moje lepojke od ovih potrošenih proizvoda. Nadam se da u budućnosti neću više da gomilam i bacam hrpu šminke već da racionalno kupujem.

Da li vi kupujete sve na sniženju ili samo ono što vam je potrebno? :D

2 коментара:

  1. Ova haljinica sa suncokretima me je kupila, savrsena je posebno sada za ove dane koji dolae.

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Baš si bila vredna, svaka čast! I ja ne volim da gomila puno proizvode pogotovo pudere i maskare, nema poente kupovati tonu kada su najzeznutiji sto se tice roka. Joj taj oriflame parfem mi je na wish listi divan miris. Avon bazu sam koristila i baš je dobra ��❤

    ОдговориИзбриши