понедељак, 27. мај 2019.

Catrice EYEconista maskara


Godinama trubim o Catrice proizvodima i jedva sam čekala da stignu kod nas. Definitivno omiljeni drogerijski brend pored Essence-a i za njihove proizvode potpisujem da vrede svaki dinar. Probala sam dosta skuplje ali uvek se vratim njima jer me nikad ne iznevere a jako su povoljni. 




Na mom Instagram profilu ste mogli da vidite kako mi je stigla i verujte da sam plakala od sreće i skakala po kući. Definitivno najlepši paket, koji mi je stigao do sad. Vidi se da brinu o svakom detalju i drago mi je da misle i na nas blogere. Sa brendom Catrice imam saradnju od mog početka i hvala im beskrajno na tome što su hteli saradnju sa jednim malim blogerom, poput mene. 



Catrice EYEconista maskara dolazi u preslatkoj rose gold boji i ima čak 11 ml. Odlična je količina jer neće da se brzo potroši. Najviše mi se dopada što ne moram da razmišljam da li ću kroz par nedelja da imam maskaru za oba oka ili samo za jedno. :) Četkica je drugačija od svih maskara, koje sam do sada probala. Mala je, kosa i ima dlačice različite veličine. Odlično priđe korenu trepavica, bez da ostavlja mrlje na kapcima. 



Moje trepavice su jako svetle i skroz ravne. Treba mi izuzetno crna maskara, koja daje i volumen i uvijenost. Ako stavim maskaru blizu korena, kako bih uvila trepavice onda se dešava da mi se maskara dodirne kapak i ostanu crne tačkice. Sa ovom maskarom nisam imala tih problema i to je ono što me je oduševilo na prvu loptu. Ne ostavlja nikakv trag ma koliko blizu korena trepavica bili. Lepo izduži trepavice i da im volumen. Intenzivno je crna, brzo se suši i ne trusi se. Traje ceo dan na kapcima. Sa ovom četkicom mogu da priđem i trepavicama u uglovima očiju i da njih lepo izvučem. Nisam imala nikakvih problema sa crvenilom oka ili bilo kakvom iritacijom. Takođe se jako lako skida micelarnom vodom ili penom za skidanje šminke. Nije potrebno trljanje do besvesti, stvarno se lagano skine. 





Cena joj je jako pristupačna i za 639 dinara se dobije odlična maskara. Do sada mi je bila omiljena Catrice Glam&doll ali ova ju je oduvala sa trona. Prešišala je i dobro poznatu Too Faced Better than sex maskaru, koja mi nije davala volumen kao EYEconista i preslikavala mi. Takođe se teško skidala. Tako da nije sve skupo, nužno i najbolje. Za mnogo manje novca, proizvodi rade i bolji posao. 

Evo kako izgleda na očima. Imam dva sloja maskare. 


Ovih dana EYEconista maskara stiže u naše drogerije i obavezno mi javite vaše utiske.

3 коментара:

  1. Odličan post!Baš sam u potrazi za novom maskarom tako da mislim da ću definitivno probati ovu s tim da sam i ja fan Catrice Glam&doll tako da verujem tvom sudu!
    beautyqueen000.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jaoj ova maskara deluje jako lepo, a i četkica takodje 💙

    ОдговориИзбриши
  3. Ova maskara zaista izgleda dobro na tvojim očima! Inače ne koristim Catrice ali morala bih da počnem! :D


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши