понедељак, 17. јун 2019.

Elia Cosmetics - Olive Oil&Shea butter night cream, Olive Oil, Avocado&Honey Body Butter


Elia Cosmetics d.o.o. je uvoznik i distributer proizvoda kompanije Madis sa Krita. Madis se od 2002. godine bavi proizvodnjom prirodne kozmetike bazirane na organskom maslinovom ulju. U Madisu veruju da priroda, lepota i zdravlje koegzistiraju u harmoniji. Zato njihovi proizvodi sadrže najmanje 80% prirodnih sastojaka, bez štetnih komponenti.


Moja koža u poslednje vreme prolazi kod period perutanja i potrebna joj je dodatna nega. Jako sam se obradovala kada mi je stigao paket sa Olive Oil&Shea butter noćnom kremom i Avocado&Honey buterom za telo. Oba proizvoda su namenjena intenzivnoj nezi i dubinskoj hidrataciji. 







Olive Oil&Shea butter noćna krema dolazi u staklenoj teglici od 50 ml. Bele je boje i izuzetno lepog mirisa. Srednje je gusta, lepo se razmazuje i ne ostavlja lepljivi film na koži. Veoma je bogata i odlično nahrani kožu. Koristim je kada imam problema sa kožom, ne svaki dan. Ima u sebi 91% prirodnih sastojaka, poput ulja masline, badema, suncokreta.. kao i šea buter. Oni mogu da zatvore pore pa nisam mazala celo lice stalno ali jesam područje oko očiju i vrat. Tu mi je koža jako osetljiva i sklona isušivanju i baš mi je odgovarala ova krema. Jako lepo mi nahrani, bez ikakve iritacije. 
Ne sadrži mineralna ulja, vazelin, gmo sastojke niti parabene. 
Mislim da će ova krema odgovarati svima jer ima jako dobre sastojke. Posebno je preporučujem devojkama sa suvom kožom jer je meni rešila suve delove posle 1-2 upotrebe. Za sve lepojke, koje imaju suve delove a problematičnu kožu, preporučujem samo ciljano mazanje. Dosta kvalitetnih sastojaka i odličan efekat za suve delove lica. 
Cena je 2090 dinara i mislim da vredi.






Olive oil, Avocado&Honey buter za telo dolazi u plastičnoj teglici od 250 ml. Takođe ima prelep miris i belu boju. Tekstura je gusta i masna. Topi se pod toplotom prstiju i lepo razmazuje. Ostavlja kožu nahranjenom i sjajnom. Baš se oseća da je koža mekana i hidrirana. Nije mi izazvao nikakve probleme na koži.
Sadrži 90% prirodnih sastojaka, poput avokada, šea butera, alantoina, organskog meda, maslinovog i suncokretovog ulja, organske aloje, vitamin E, kokosovog i bademovog ulja. Odlična je formula i nahrani i izuzetno suve delove.
Cena je 1170 dinara, što je super cena jer se dobije dosta proizvoda. 0


Moj krajnji utisak je jako pozitivan. Imam jako osetljivu kožu i nije se ni zacrvenela a kamoli da sam dobila neku iritaciju. Dopada mi se što proizvodi nisu puni hemije već su na biljnoj bazi. Sve u svemu, odlična nega za sve koje imaju problema sa suvom kožom ili suvim delovima lica.

Sajt Elia kozmetika- www.elia.rs
Facebook stranica-Elia cosmetics
Instagram profil-elia.cosmetics

Da li ste probale nešto od Olive brenda?

4 коментара:

  1. Ovo izgleda kao proizvod koji bi prijao mojoj koži, moram da ga isprobam. Hvala ti puno na preporuci! :)


    http://www.couture-case.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Dopada mi se kako sinpredstavila proizvod! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Oh these products are perfect for dry skin
    Grea post
    xx

    ОдговориИзбриши