понедељак, 5. август 2019.

Kako da preživimo još jedan ponedeljak

Još jedan ponedeljak u nizu a vikend je tako brzo prošao. Poznato, zar ne? Mnogi ga mrze i žive u iščekivanju petka i vikenda. 
Ne želim da zvučim kao iz reklame, ali ako radite ono što volite, svaki dan je srećan. Onda nije bitno da li je ponedeljak ili petak. 
Većina žena ne radi ono u čemu uživa, nažalost. Većina se bori za sebe i svoju porodicu. Većina ne može da se upusti u nepoznate vode. Želim da tim ženama bar malo olakšam i pomognem. 


Prvo što mi je pomoglo je to da sve spremim veče pre toga. Koliko god da sam umorna uveče, ujutru mi je najgore da spremam šta ću da obučem i peglam. Takođe mi mnogo pomaže kada vidim da je kuća sređena. O savetima kako da kuća blista sam pisala u ovom postu.

Ponedeljkom više ne planiram velike ciljeve. Većina nas nedeljom uveče osvaja svet a ujutru nema volje ni za ustajanje iz kreveta. Ne planiram trening od sat vremena, niti šminkanje od pola sata. Jednostavne vežbe su bolje od nikakvih a minimalan makeup je nekada super izbor. 

Vikendom se trudim da ne spavam dugo. Ako vikendom mnogo spavam, jako mi je teško da ponedeljkom ustanem rano. 

Počinjem dan zdravom navikom, bilo da je to čaša tople vode sa limunom ili zdrav doručak. Nešto zdravo što će da me pokrene i da snagu da izguram radni dan. 

Pročitam pozitivne afirmacije ili deo iz neke knjige, koja pomaže ličnom razvoju. Naravno da nije to veliki broj strana ali i jedna stranica može da pomogne da se osećamo bolje i da nam vetar u leđa. 

Planiram. Unapred zapišem i organizujem šta imam da završim. Može klasičan planer ili obična sveska, nije bitan papir već naš cilj. 

Ne forsiram se i ne moram da završim sve danas. Tu je cela nedelja i ne žurim sa stvarima, koje nisu hitne. Ne treba unositi nepotreban stres. 

Pustim veselu muziku dok se šminkam i oblačim. Sitnice mogu da pokrenu. Udovoljite sebi na male načine. 

Gledam na posao sa pozitivne strane. Zapišite na papiru zašto idete na posao, šta vam on donosi i odnosi. Ako možete fokusirajte se na pozitivne strane. Ako nema pozitivnih strana, pokušajte da nađete nešto bolje. 

I na kraju zapamtite da je ovaj dan samo danas i neće da se vrati nikad. Uživajte u svakom danu pa makar bio on i ponedeljak. 

Pišite mi vaše savete kako preživljavate prvi radni dan u nedelji.

2 коментара:

  1. Ovo su sjajni saveti za prevazilaženje neraspoloženja na početku nove radne nedelje! Ja uvek počinjem dan jednom dobrom kafom i ono što ponavljam sebi je šta planiram da radim da se posvetim sebi kad završim sa svojim obavezama, to me motiviše da preguram dan. :D


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  2. S obzirom na to da sam sada na raspustu i da sam srednja škola, a prvi septembar je blizu, ovaj post će mi jako pomoći. I sama se trudim da mi dan započne pozitivno, jer mi onda uvijek, ako mi je jutro bilo super cio dan bude super, pa čak i ponedeljak. Odličan post.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши