недеља, 4. август 2019.

Kako da kuća uvek blista - 10 saveta koji su mi pomogli

Znam da mnoge lepojke muče i praktične stvari a ne samo šminka, pa sam odlučila da vam pišem i nešto drugačije postove. Pošto je nedelja i mnogima je ovo dan za čišćenje, podeliću sa vama neke savete, koji su mi pomogli da kuća uvek bude čista. 


1. Savet koji mi je mnogo pomogao je da ne čistim samo vikendom. Sve zaposlene lepojke jedva čekaju da dođe vikend a onda ga provedu u čišćenju kuće. Usisavam, brišem prašinu, ribam... tokom cele nedelje. Svakog dan po malo i kuća je čista a imam vreme za porodicu. Mnogo je lepše kada vikend dočekate u čistoj kući a kada stalno sređujete, nema potrebe za velikim čišćenjem. Nedelja je dan za odmor i svaka žena je zalužuje.

2. Ne kupujem gluposti i bacam sve nepotrebne stvari. Neke stvari samo skupljaju prašinu i gomilaju se. Rešite se svega nepotrebnog, poklonite, prodajte ili bacite ako je u lošem stanju. Niko ne želi da preskače stvari i pravi magacin od kuće. 

3. Izuvanje ispred ulaznih vrata. Pored vrata su papuče i njih samo po kući koristimo. Isto važi za goste. 

4. Imamo malo dete i nikom ne dozvoljavamo da puši u našoj kući. Mi smo nepušači a ovo važi za goste. Takođe i zavese poprimaju sivu boju od dima. Svi znamo da i nameštaj upija i neprijatne mirise. Ako možete, pušite na terasi jer je sada lepo vreme.

5. Nabavila sam metlicu i sa njom skupljam mrvice ili nered koji Magdalena napravi. Praktično je i ne moram da stalno usisavam. Takođe može i ručni usisivač. Odlična pomoć u kuhinji.

6. Redovno brišem sudoperu sunđerom. Pokupim vodu i ne skuplja se kamenac. Produži mi ribanje. Takođe postoje i maramice za čišćenje, koje se mnogu koristiti u te svrhe.

7. Magdalena mi pomaže. Iako ima nepune 3 godine, učim je da skuplja svoje igračke i da briše prašinu u svojoj sobi. Dok ona to radi, ja nešto drugo pokupim. Njoj je zabavno i imamo više vremena za igru. 

8. Vlažne maramice i to obične za bebe i ubrusi su spas. Imamo ih u svakoj prostoriji. Svakoga dana nešto obrišem ili ako prospemo nešto, uvek su tu da ne ostane fleka. 

9. Uveče pospremim sudove i ubacim u mašinu. Dok nisam imala mašinu, prala sam isto uveče. Kada se ujutru probudim mnogo sam produktivnija ako je sve sređeno. Niko ne voli da mu dan počen prljavim sudovima.

10. I na kraju su tu mirisne sveće i prskalice. Ako nešto lepo miriše imam mnogo više volje da radim. Za vreme čišćenja stavim i neku masku, kako bih i negovala kožu. Žene vole da rade više stvari odjednom. 


Nadam su vam se dopali saveti i ovakav tip posta. Pišite mi vaše trikove za blistavu kuću.

1 коментар: