среда, 12. април 2017.

Naše omiljene pelene Babylove i Pufies


Naša beba je pre nekoliko dana napunila 6 meseci i vremenom smo probali razne pelene. U bolnici i po izlasku smo koristili Pampers pelene. Kasnije smo u Dm-u i Lilly-u dobili Violeta i Mamma&baby i bili smo zadovoljni svim pelenama. Takođe smo u Tsv diskontu dobili paket sa Tenera pelenama, koje nam nisu odgovarale jer su propuštale. Pred kraj 2016. godine su u Lilly drogerijama na velikom popustu bile Pufies pelene i oduševili smo se dizajnom istih pa su nam njih i na poklon kupovali. :) Kasnije, pošto nismo mogli da ih nađemo smo probali Babylove i njihovim kvalitetom smo bili zadovoljni. Kada se sve uzme u obzir, cena i kvalitet, najbolje su Babylove i Pufies. Sada trenutno ne znam koliko su Pufies pelene i da li postoje i dalje u ovim dezenima ali mi smo probali i njihove pelene u ljubičastom pakovanju i odlične su. U Aksi su veoma povoljne za veliko pakovanje pa možete tu da pogledate. I dalje su zadržali zanimljive i raznobojne pelene, po čemu su prepoznatljivi. Baby love pelene se kupuju u Dm drogerijama i cena za kutiju je oko 1600-1700 dinara. Broj komada varira od veličine pa tako za veličinu 3 se dobija 100 komada, za veličinu 4 se dobija 84 komada, za veličinu 4+ se dobija 76 komada a za veličinu 5 se dobija 72 komada. Pelene se dobijaju u kutiji, koja nama služi za odlaganje igračaka.






Znam da mnogim mamama znači da pelene imaju rastegljivu traku na leđima, Babylove pelne imaju. Nama to nije bitno jer nam ni Pufies, iako nemaju traku, nisu do sada nikad propustile. 
Na slikama sam pokušala da dočaram što je moguće bolje izgled pelena. Takođe sam slikala Babylove veličinu 4+ i 5, kao i Pufies veličinu 4.








Koje su vaše omiljene pelene? :)

13 коментара:

  1. Odličan post! Ja za bebu kupujem Babylove 4 i prezadovoljna sam :) Magični Svet Lepote

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Ja za bebu kupujem Babylove 4 i prezadovoljna sam :) Magični Svet Lepote

    ОдговориИзбриши
  3. Nice products for babies :D

    http://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post draga ,sve mi se svidja,super slike ,bas se sve vidi.Takoder svidja mi se cjelokupan blog i nacin na koji pises postove.
    Ako zelis svrati i pogledaj novi post i zaprati moj blog draga,puno bi mi znacilo.Veliki pozdrav od Belle

    ОдговориИзбриши
  5. Divan i zanimljiv post! ❤❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Post totalno drugaciji od drugih :) Zaista sam uzivala citajuci :) Moje cure imaju vec vise od 4 godine i jedna od njih i dalje nocu piski u krevet :D Znaci skroz je na tatu, nikako da nauci da ustaje nocu i da ode do wc-a ili barem da me vice :D Sto se tice pelena u pocetku smo koristili pampers, a kasnije smo menjali svaki cas, mada vecinom uzimamo te jeftinije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao dusa, pa vremenom ce da se navikne :) hahaha opasna je :) ma vazno je ako dete nema iritaciju da se ne bacaju pare na skupe pelene jer su sve mahom iste :) <3

      Избриши
  7. Ova tema je bas diskutabilna, ja sam recimo probala skoro sve pelene i sve su mi probijale osim premium care pampers i njih smo koristili 6 meseci, sad koristim one nove pampers i jos su bolje. Baby love mi se nisu lose pokazale. Dosta tu zavisi i od bebe a moj je pravi mali nestasko sa svojih skoro 7 meseci on nema sekund mira.

    ОдговориИзбриши