понедељак, 31. јул 2017.

Essence noviteti


Da li ste videle nove Essence kolekcije? Stigle su u naše drogerije i imaju veoma zanimljive proizvode. O kolekciji Next stop: summer sam pisala u OVOM postu. Danas ću pisati o proizvodima koje imam iz pomenute kolekcije, kao i iz Life is a festival kolekcije. 

LIFE IS A FESTIVAL DUO RUMENILO
Predivno rumenilo koje nema šljokice u sebi i potpuno je mat. Ima odličnu pigmentaciju, lepo se nanosi i blenda na licu. Traje satima i podjednako se skida. Ne trusi se previše. Možete da koristite svetliju ili tamniju boju, kao i da pomešate obe zajedno. Cena je 479 dinara u Lilly drogerijama.




NEXT STOP: SUMMER PALETA SENKI
Ko me poznaje, zna da nisam ljubitelj plavih senki i da nemam ni jednu jedinu. Mislila sam da ovu paletu neću koristiti toliko ali sam se zaljubila u nju. Sve boje su predivne i nosive. Inspirisane su kombinacijom mora i peska i zaista su takve boje. Daju razigranost svakom make up look-u. Mogu se koristiti mokre i suve, kao senke ali i kao ajlajner. Ne truse se. Lepo se blendaju i imaju dobru pigmentaciju. Kada se koriste vlažnom četkicom imaju mnogo veću pigmentaciju i boja mnogo bolje dolazi do izražaja. Na slikama dole možete da pogledate senke i rumenilo kako izgledaju kada se nanesu suvom i vlažnom četkicom, kao i kako izgledaju na licu. Rumenilo je namerno više naglašeno, kako bi telefon mogao da uhvati svu njegovu lepotu. Cena je 519 dinara u Dm drogerijama.





Gore su rumenilo i senke nanete suvom četkicom a dole vlažnom






NEXT STOP: SUMMER RUŽEVI ZA USNE, KOJI MENJAJU BOJE 
Kada sam ih prvi put ugledala, pomislila sam šta ću sa njima jer su u mint i ljubičastoj boji. Kasnije sam ih nanela i videla da se mint pretvara u boju kajsije a ljubičast u roze boju. Daju prelep sjaj usnama i boja nije intenzivna. Odlični su za svaki dan. Lepo hidriraju usne i možete bilo gde da popravite, bez bojazni da ćete preći liniju usana a svi će gledati u vas. Kod mene u kući su svi oduševljeni njima i svaka čast na ideji. Cena je 309 dinara u Dm drogerijama. 





Ljubičasti se pretvara u roze boju


Mint se pretvara u boju kajsije



NEXT STOP: SUMMER NALEPNICE ZA NOKTE I OZNAKA ZA PRTLJAG
Ako volite ukrašavanje noktiju, kao ja onda su ove nalepnice prava stvar za vas. Dobiju se 37 nalepnica u pakovanju. Lepo se lepe, ne raspadaju se i traju na noktima do skidanja laka. Prvo nanesem lak, sačekam da se malo osuši pa nanesem nalepnice i na kraju nadlak.  Cena je169 dinara u Dm drogerijama.
Essence je ove godine pripremio zanimljiv detalj za sve dame koje putuju negde, oznaku za prtaljg i nalepnice. Svaki kofer će biti lepši a možete odmah da prepoznate gde je vaš. Dobijate jednu oznaku i 3 nalepnice. Cena je379 dinara u Dm drogerijama.





LIFE IS A FESTIVAL TETOVAŽE ZA KOSU I ZA TELO
Ako želite da budete posebne i primećene ovog leta, onda je ovo pravi način. U pakovanju dolaze 3 tetovaže za telo i 3 tetovaže za kosu. Samo se zalepe na željeno mesto i spremni ste. Lako se skidaju i ne ostavljaju tragove lepka na koži/kosi. Cenu tačnu ne znam. Možete ih naći u Lilly drogerijama.


NEXT STOP: SUMMERMATIRAJUĆI PAPIRIĆI
Potrebni su svima nama sa masnom T zonom i po ovim vrućinama. U praktičnom su pakovanju i dolaze 50 komada. Ne skidaju šminku a upijaju višak sebuma. Pakovanje je malo i staje u svaku torbicu.  Cena je 269 dinara u Dm drogerijama.




 Kako se vama dopadaju novi Essence proizvodi? :*

13 коментара:

  1. Jao kad sam vidjela ove ruzeve i ja sam doslovno isto pomislila haha :)
    Jako mi se svidaju njihovi noviteti, ali nisam jos nista do sada isprobala :)

    myfirsttextvm.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Divne stvarčice <3 Mnogo mi se dopada rumenilo i paletica prave letnje stvarčice. A nalepnice za nokte i prtljag su top! Odličan post kao i slike :*

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo mi se dopada novi proizvodi što su izašli. Nadam se da ću uskoro uzeti neke od njih ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  4. Vise puta do sada sam rekla da obozavam Essence proizvode, upravo zato sto je odnos cene i kvaliteta vise nego idealan, tako da sam se obradovala kada sam cula za novu letnju liniju proizvoda. Sjajan haul, odlicna recenzija, ja jos uvek nisam kupila nista iz nove kolekcije ali mi je drago da vidim na tvom blogu. Predivno si nam prezentovala, slike su vrhunske a i proizvodi mi izgledaju tako.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  5. Sve izgleda prelepo, posebno senke i ruževi.
    Baš ti lepo stoji ova plava boja senke na kapcima. Odličan post i slike :)

    ОдговориИзбриши
  6. Predivne fotkice i divni noviteti, volim essence sminku, odlicna je ^_^

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.com.mt/

    ОдговориИзбриши
  7. Slike su predivne!
    Paletica je jako lepa, mnogo mi se dopadaju nijanse. :)
    Essence je medju najboljim brendovima! Ima najsladja pakovanja.

    Novi post: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/
    Instagram: marija.lalala

    ОдговориИзбриши
  8. Essence je brend koji me iznova i iznova zadivi svojom limit kolekcijom. Stvarno je predivna i očaravajuća. Dopadaju mi se ovi ruževi što mijenjanju boju. Nekako su nesvakidašnji :D
    Predivan post!
    Želim ti lijep dan, draga!

    ОдговориИзбриши
  9. Najviše mi se sviđaju ruževi, a ni rumenilo nije loše :D Svakako moram pogledati tu kolekciju imaju lijepih stvarčica

    valentina-grahovac.iz.hr

    ОдговориИзбриши
  10. Pakovanja su im prelepa kao i uvek ♥
    Jedva čekam da isprobam neki novi proizvod :)

    ОдговориИзбриши