недеља, 2. септембар 2018.

Biobaza Losion SPF 30, SOS jogurt za telo i Pekmez za brzo tamnjenje kože


Ovo je moj prvi susret sa Biobaza proizvodima. Čitala sam dosta pozitivnih kritika i baš sam želela da probam čuveni Pekmez. Uz njega poslali su mi SOS jogurt za negu kože posle sunčanja i Mineralni losion za spf zaštitom 30. Svi proizvodi su na prirodnoj bazi i nisu testirani na životinjama. 








Mineralni losion SPF 30 dolazi u pakovanju sa pumpicom od 150 ml. Moram da pohvalim pakovanje jer je odlično za poneti i za korišćenje na plaži. Pumpica je odlično odrađena, ne izbacuje previše proizvoda i ima zaštitni poklopac. Sam proizvod je guste, bele boje i klasičnog mirisa proizvoda za sunčanje. Potrebna je mala količina, zbog gustine proizvoda i da se sve lepo utrlja. Ako se nanese velika količina, ostavlja beli film na koži ali se i on upije posle nekog vremena. Mislim da to nije dobro rešenje jer previše proizvoda dovodi do prekomernog znojenja i samim tim začepljuje pora a to nam nikako ne treba. Ovaj losion mi nije izazvao nikakve probleme na koži a imam osetljivu kožu. Nanosila sam ga tokom sunčanja ali i tokom svakodnevnom izlaganju suncu i nisam ni jednom izgorela, niti mi se koža zacrvenela. Njegova cena je nešto ispod 2000 dinara ali vredi pošto je na prirodnoj bazi.







Pekmez za brzo tamnjenje kože i bronzani ten je verovatno njihov najpoznatiji proizvod. Namenjen je brzom dobijanju boje i zaista pomaže. Izuzetno je gust i malo teže se razmazuje. Ostavlja fleke na odeći ali se lako skidaju na 40 stepeni u mašini. Pakovanje je praktično, od 250 ml i ima prijatan miris. Kada se nanese na kožu ostavlja blagu boju i prelep sjaj kože. To mi se mnogo dopada jer koža u trenutku dobije lepši izgled. Mazala sam ga tokom sunčanja i koža mi je poprimila lepu boju. Nisam imala problem sa ljuštenjem i brzim skidanjem boje. Moram da naglasim da ovaj proizvod nema zaštitu od sunca pa se mora koristiti u kombinaciji sa proizvodima sa SPF zaštitom. Ja sam ga koristila u kombinaciji sa Mineralnim losionom i imate sve moje preporuke. Cena pekmeza je oko 1400 dinara.







SOS jogurt za telo posle sunčanja je moj omiljeni proizvod jer sam mu našla više namena. Namenjen je koži posle sunčanja, kako bi je umirio i nahranio. Blago hladi kožu i umiruje crvenilo. Dolazi u tubi od 150 ml i sam proizvod je guste, bež boje. Kada se razmazuje, pretvara se u srednje gustu teksturu i brzo se upije u kožu. Ne ostavlja film na koži, već samo osećaj umirene kože. Meni se mnogo dopada kako umiri kožu posle depilacije i u tu namenu ga redovno koristim. Posle svake upotrebe traka za depilaciju, epilatora ili brijača moja se koža upali i to bude zaista bolno i neprijatno. Jogurt nanesem posle termalne vode i dosta mi smiri crvenilo a i dopada mi se efekat hlađenja. Njegova cena je ispod 800 dinara.

Da li ste koristile Biobaza proizvode i kako vam se dopadaju?


1 коментар: