недеља, 9. септембар 2018.

Favoriti leta

Dugo nisam pisala post o favoritima. U maju sam operisana i posle toga sam koristila minimalno kozmetike. Tokom leta sam se polako vratila šminkanju i korišćenju raznih kozmetičkih proizvoda. Testirala sam mnogo novih proizvoda i sada vam pišem o proizvodima, koje sam baš volela i koristila u prethodnom periodu. 


Prvo krećemo od šminke jer je to svima zanimljiviji deo. Tu se našla MUR paleta za konturisanje. Obožavam njihove proizvode jer su jako povoljni i kvalitetni. U paleti postoje 4 boje za konture, dve za posvetljivanje lice, 1 banana puder i 1 puder za setovanje. Sve boje se jako lepo blendaju i ne truse se previše. 
Bourjois 1 2 3 Perfect puder je jedan od najboljih pudera, koje sam probala. Odlično pokriva i ne ističe suve delove. Lepo izgleda na licu, nema efekat maske i nije težak. 
Ingrid Loose puder je odličan za matiranje kože a ne oseća se na licu. Lepo se stopi sa svakim puderom i ne deluje brašnjavo. Ne sadrži talk u sebi već je na bazi bambusa. O njemu sam pisala u ovom postu.
Oriflame The One 5 u 1 maskara je odlična za postizanje prirodnog izgleda trepavica. Daje lep volumen i dužinu, traje ceo dan i lako se skida. 
Loreal Lip paint Matte ruževi imaju odličnu formulu i pigmentaciju. Ne suše se potpuno ali su jako lagani i prijatni na usnama. 
Suprotno od njega je Maybelline Lip Ink, koji traje ceo dan na usnama i potpuno se suši na mat. Četkica je odlična, imaju jako lepe boje i cena im je povoljna. 
Catrice Blushing Moosse koristim kao ruž za usne jer ima predivnu plišanu formulu. Boja je predivna i traje nekoliko sati na usnama. O njemu sam pisala u ovom postu.
Essence Stay Natural korektor je koštao na sniženju u Liliju 129 dinara a vredi mnogo više. Lepo pokriva, hidratantan je i traje dugo na koži. Lepo se blenda i ne uvlači se u borice. 
Maybelline Baby skin je njihova čuvena baza za matiranje kože i definitivno je vredna pažnje. Produži trajnost pudera i on mnogo lepše izgleda na koži. 


Balea krema za kosu je proizvod koji sam godinama koristila i bila zadovoljna. Vremenom sam isprobavala druge proizvode i na ovaj potpuno zaboravila. Krema je odlična, divno hidrira kosu, pomaže da se kosa rasčešlja, miriše predivno i miris traje satima na kosi. 
Biobaza SOS jogurt za telo je odličan proizvod za umirivanje kože. Koristim ga posle svake depilacije i pomaže kod crvenila i sitnih upala. O njemu sam pisala u ovom postu. 
Oriflame Feet Up krema za stopala je odlična za hidriranje suve kože i ispucale kože. Jako lepo nahrani i omekša kožu. Koristim je uveče, tako što namažem u debelom sloju i obujem preko toga pamučne čarape. Ujutru su stopala mekana. 
Endocare Tensage serum je odlična dopuna nezi kože. Odličan je i kao podloga za šminku i pre kreme za lice. Nije težak a jako lepo hidrira kožu. O njemu sam pisala u ovom postu. 
Eucerin 3 u 1 micelarna je moja omiljena micelarna voda nad svim micelarnim vodama. Hvalila sam je mnogo puta i prezadovoljna sam kako skida šminku i kako mi nikad nije iritirala kožu. 
Krauterhof Anticelulit gel je jedan od retkih gelova koji zaista rade posao. Opasno greje ali pomaže da se celulit manje vidi. O njemu sam pisala u ovom postu. 
Loreal Sublime Fresh pena za umivanje mi je jedna od omiljenih umivalica jer ne iritira oči pa njome mogu da lepo skinem ostatke maskare. Odlično očisti kožu i ne isušuje. 
Loreal Elseve Extraordinary oil je jedna od najboljih drogerijskih maski za kosu. Hidrira, pomaže da se kosa lakše očešlja a ima povoljnu cenu. 
Čuveno Alverde ulje ruže sam pre nekoliko meseci prvi put kupila i oduševila se. Divno nahrani kožu, predivno miriše i nije mi stvorilo nikakve probleme na koži. Pakovanje sa pipetom je odlično i dugo traje. 
I na kraju jedna od mojih omiljenih krema za ruke, Solea krema za ruke i nokte. Njihova kompanija se na naše tržište vratila na velika vrata. Imaju dosta novih proizvoda a o njima sam pisala u ovom postu. 

Koji su vaši favoriti leta? Da li koristite nešto od ovih proizvoda?

2 коментара: