понедељак, 19. новембар 2018.

Chicgostyle Cheap Women's Outerwear

Uskoro nam stižu hladniji dani i moramo da se pripremimo za džempere i jakne. Jako ih volim i imam ih puno. Skoro sam videla Chicgostyle sajt sa prelepim izborom odeće. Cene su im povoljne i stalno imaju sniženja.

Sooner we get cooler days and we have to prepare for sweaters and jackets. I love them very much and I have a lot of them. I've seen a Chicgostyle site with a wonderful selection of clothes. Prices are favorable and they always have discounts.

Jako mi se dopadaju njihovi Cheap women's outerwear i izabrala sam nekoliko da vam ih predstavim. Nadam se da ce i vama da dopadnu. Imaju veliki izbor modela, boje su jako lepe, u jesenjem stilu. 
Ako želite da kombinujete jakne sa nečim ispod, preporučujem da pogledate njihove cute sweater. Mislim da su sjajna kombinacija. 

I really like their cheap women's outerwear and I've chosen to present them to you. I hope they will like you too. They have a large selection of models, colors are very beautiful, in autumn style.
If you want to combine jackets with something below, I recommend that you look at their cute sweater. I think it's a great combination.

https://www.chicgostyle.com/collections/outerwears/products/kels520f8de5a978

https://www.chicgostyle.com/collections/outerwears/products/kels41ab2e3fb059

Ove dve jakne su mi se jako dopale jer su boje vesele. Volim drugačije stvari, pa mi je ovo privuklo pažnju. Deluju nežno i jako kvalitetno. Mislim da će lako da se kombinuju. Plava je punjena iznutra i odlična je za setnje po snegu. Roze kaput je za romanticne setnje u dvoje. Tako meni deluju.

These two jackets I really liked because the colors are cheerful. I like cheerful things, so that got  my attention. They look gently and very quality. I think they'll be easy to combine. Blue is filled from the inside and is great for walks in the snow. Pink coat is for a romantic walk in two. That's how they work for me.


https://www.chicgostyle.com/collections/sweater/products/1f1e3699019b

https://www.chicgostyle.com/collections/sweater/products/78f08ae9e7fd

https://www.chicgostyle.com/collections/sweater/products/hswteb838b331b82

Obožavam duge džempere i zato sam izabrala bas takve. Deluju mi jako lepo i topli su. Lako ih kombinujem uz farmerke ili pantalone, idu uz svaki model cipela.  Boje su jesenje i lako mogu da se kombinuju. Dopada mi se kako ovi džemperi stoje samostalno ali i uz duge jakne i šalove. 

Kako se vama dopadaju? 

I love the long sweater and that's why I chose it. They work very nice and warm. I easily combine them with jeans or pants, they go with each shoe model. Colors are autumn and thay can easily be combined. I like that these sweaters stand alone but also with long jackets and scarves.

How do you like them?

2 коментара: