субота, 17. новембар 2018.

Favoriti septembra i oktobra


Znam da uveliko kasnim sa favoritima, ali morala sam da vam prenesem utiske o ovim proizvodima. Neke ste već videli i pisala sam o njima ali moram ponovo da ih pomenem, jer su stvarno vredni pažnje. 


Natura Siberica šampon za kosu je jedan od najboljih, koje sam probala u poslednje vreme a znate da ih stalno menjam. Odlično očisti koren kose a ne isušuje dužinu. Sadži prirodne sastojke i ne sadrži parabene, ni sls. 
Mr Black umivalicu sam skoro dobila ali ne prestajem da je koristim i već sam na polovini tubice. Jako je gusta formula ali divno očisti kožu. Skida nečistoće a ne isušuje dodatno kožu. Sledeći post je o celoj kolekciji protiv bubuljica. 
Balea piling sam dugo tražila da kupim ali je uvek bio rasprodat. Devojke ga dosta hvale i kupuju i to sa razlogom. Na bazi soli i ulja je. Jako lepo očisti kožu i posle ispiranja ostaje uljani osećaj na koži. Može da pecka (zbog soli) ako imate oštećene delove kože, pa nikako nemojte da koristite posle brijanja. 
Sephora balazm/piling za usne je takođe favorit mnogim devojkama i ja sam kupila čak 3. Odlično neguje usne i skida sve ispucale delove. Na bazi šećera i meda je. 
Eucerin balzam za usne mi stoji uvek u tašni. Mažem ga na poslu ili kada sam van kuće a treba mi zaštita usana. Gusta je formula i pravi sloj oko usana, pa ih vetar ne oštećuje. Volim i njihov klasičan balzam u stiku, ali ovaj je intenzivniji za hladnije dane. 
Alverde ulje ruže sam dugo izbegavala jer imam masnu T zone i smatrala sam ga komedogenim. Kupila sam ga kako bi mi nahranilo suve delove a sada ga koristim za celo lice. Ne izaziva bubuljice i intenzivno neguje. Šteta što ranije nisam otkrila ovaj proizvod.


Bourjois 1 2 3 Perfect je puder koji jako često koristim poslednjih meseci i baš mi odgovara. Ne ističe suve delove, ne zapušava pore i nije težak. Divan puder. 
Golden Rose Cita Style je najbolja maskara, koju sam probala ove godina a košta samo 200 dinara. Ovo roze čudo daje i volumen i dužinu i gustinu... ma sve. 
Catrice Dewy Ful lips balzam sadrži negujući šea buder i prelepu nude boje. Daje usnama zdrav izgled a pritom ih neguje. Ima blagi sjaj i ostaje dugo na usnama a i divno miriše. Nanosi se sunđerastim aplikatorom, kao sjaj za usne. Dopada mi se što je višenamenski proizvod, daje boju i sjaj a neguje kao balzam za usne.
Essence Colour Boost ruževe sam recenzirala u ovom postu. Ova boja je boja mog života i obožavam da je nosim. Nekom je možda tamna za dan ali meni je savršena i za posao. Formula je potpuno mat i ima punu boju. Nijansa je 10 Pride And Redjudice
Catrice Velvet Matt Lip Cream ruževi su jako kremasti i ne suše se na usnama. Daju lepu boju i predivno mirišu. Divan je izbor boja i moja omiljena je Into The Rosewoods. O njima sam pisala u ovom postu. 

Koji su vaši favoriti ovih meseci? Da li ste koristile neki od ovih proizvoda?

1 коментар: