субота, 27. октобар 2018.

Essence Colour Boost mad about matte tečni ruževi


Ove ruževe sam videla na Essence sajtu i mnogo su mi se dopale boje. Kada sam čitala recenzije, videla sam da su devojke zadovoljne i naručila sam od Andrijane da mi donese ove 3 nijanse. U međuvremenu su se pojavili i kod nas u Lilly i Dm drogerijama, kao i u Lilly online prodavnici. Cena im je 379 dinara i imaju dosta lepih nude nijansi. 



Essence koristim preko 10 godina i smatram da je veoma kvalitetan i pristupačan brend. Ruževi su im odlični i svakom kolekcijom izbacuju nešto novo. 
Konkretno, ovi ruževi dolaze u mat tubicama od 8 ml. Boja tubice potpuno odgovara boji ruža. Nanošenje je pomoću sunđerastog aplikatora, koji je sužen na sredini pa odgovara obliku usana.


Što se same pigmentacije, ona je ludačka. Sa jednim slojem potpuno prekrije cele usne. Na slici iznad, sam nanela samo jedan sloj ruža, jednim potezom aplikatora. Formula je kremasta i suši se kroz 1-2 minuta u potpuno mat ruž. Daje prostora za sitne prepravke ali kada se osuši, više ne mrda. Na usnama traje oko 5 sati i posle toga krene da se skida sa unutrašnjosti usana. Može da se doda još jedan sloj i dobro se ponaša. Kada se odjednom nanesu dva sloja, krene da se skuplja i izgleda ružno na usnama. Zato nanosim sloj pa dodam kasnije sloj jer je pigmentacija ne zahteva 2 sloja odjednom.


Na usnama imam po jedan sloj ruža, bez olovke za usne i vidi se po ivicama da nije precizno nanešeno. Sa olovkom ispod, izgleda mnogo, mnogo bolje ali htela sam da vam predstavim prave nijanse kako one izgledaju. 
- 07 Seeing red je prelepa koralna boja. Na granici između crvene i narandžaste. Ima i tople i hladne u sebi.
- 06 Funk you je fuksija roze boja. Ima malo ljubičaste u sebi, baš je jaka i drečava.
- 10 Pride and redjudice je pandam čuvenom Nyx Transylvania ružu. Najtamniji je od svih i svaka greška se sa njim vidi pa mora pažljivo da se nanese. Taman je i kombinacija je braon-bordo-ljubičaste. Prelepa boja, ako volite jake ruževe. 

Po pigmentaciji se ne razlikuju međusobno, sve nijanse su odlično pigmentovane i skroz su mat. Nijansa 10 izgleda sjajno na sredini usana ali to je zato, što nisam sačekala da se skroz osuši, već sam odmah slikala. 


Moji krajnji utisci su da sam prezadovoljna pigmentacijom ruževa, pakovanje jako lepo i najviše me raduje što sam našla mnogo bolju verziju Nyx Transylvania ruža. Sa Nyx ružem je problem bio što nije bio dovoljno pigmentovan, pa su bila potrebna dva sloja i zato što se nekad skidao u komadima sa usana. Dugotrajnost nije bila kao kod ostalih mat ruževa ali sve sam opraštala zbog nijanse. 


Sve boje su mi prelepe i jedva čekam da isprobam i nude nijanse. Kako se vama dopadaju ovi ruževi?

7 коментара: