субота, 10. новембар 2018.

Essence Too glam to give a damn paleta za oči i lice, Go for the glow paleta hajlajtera, Melted chrome senka za oči


Većina vas zna moju veliku ljubav prema paletama. Ranije sam imala skoro sve nude palete a onda sam jako zavolela boje i sada sam pokretno šarenilo. Sam moj posao je jako kreativan i pokušavam da to prenesem i na svoje lice. Essence proizvodi me svakom kolekcijom oduševe, posebno što padam na lepa pakovanja. ;) Padam dva puta ako je pakovanje i kartonsko. :D 


Too glam to give a damn paleta za oči i lice i Go for the glow paleta hajlajtera, dolaze u kartonskim pakovanjima na magnet. O lepoti neću da pišem jer se vidi na slikama. Skoro lepša pakovanja nisam videla i svaki put im skidam kapu. Pakovanje hajlajtera se predivno presijava iz zlatne u ružičastu, zelenu... Postoji još jedna verzija palete sa roze, belim i plavim hajlajterom, kao i još jedna paleta za lice i oči sa više zemljanih tonova.
Melted chorme senka dolazi u standardnom plastičnom pakovanju i dolazi u 6 predivnih boja. Konkretno, ova nijansa je 04 Steel the look. 


U paleti za lice i oči se dobija hajlajter, koji je univerzalan i pristaje svakom tenu i 8 senki za oči. 
Paleta hajlajtera sadrži 3 hajlajtera, bronzani, ružičasti-duo hrome i svetlo ružičasti. Svi imaju sitno samlevene šljokice i divno izgledaju na licu. Ko ima svetliju kožu, ovu paletu može da iskoristi i kao bronzer i rumenilo.

Too glam to give a damn paleta za oči i lice







Paleta za lice i oči ima ukupno 11 grama. Dolazi u cvetnom pakovanju i ima ogledalo u poklopcu. Boje su prilagođene i nežnijem i jačem look-u. U paleti se nalaze 2 mat boje i ostale su šimeraste. Pigmentacija je jako dobra, senke stoje na očima celi dan, lako se blendaju i ne truse se previše. Najviše mi se dopada zlatna i petrolej boja. Može da lako iskombinuje jednostavan look za posao ili za neku posebnu priliku.

Evo kako boje izgledaju na ruci. Sve je naneto jednim potezom prsta, sem 5 ( zagasito ljubičasta ), nju sam nanela 2 puta jer je mat i ne ostavlja trag na prstu ali četkicom se lepo nanosi. 


Da posvetimo posebnu pažnju hajlajteru, koji je prelep :


I kako to izgleda na očima ( na usnama imam Essence Insta care ruž za usne sa 20% shea maslaca ):


Go for the glow paleta hajlajtera





Ako ste čitali ranije moje postove, znate da nisam bila ljubitelj hajlajtera do skoro. Onda sam prihvatila potpuno svoju kožu i rešila da ne odustajem od hajlajtera. Od tada i na posao idem sa hajlajterom, što je pre bilo potpuno nemoguće.
Kod Go for the glow palete me je oduševio duo hrom momenat u središnjoj boji. Obožavam duo hrom u makeup-u i iako deluje neprirodno, koga briga. ;) 
Paleta ima 12 grama, podeljeno na 3 proizvoda. Svi imaju odličnu pigmentaciju i lepo se nanose i pristima i četkicom. Pakovanje je zgodno za tašnu, ima veliko ogledalo u poklopcu i čvrsto pakovanje.

Na ruci izgledaju ovako (pokušala sam da najbolje prenesem da se ružičasta stapa u plavo-ljubičastu ) : 


Melted chrome senka





I na kraju na red dolazi Melted chrome senka sa veoma inovativnom formulom. Do sada se nisam susretala sa senkama, koje su na granici da budu kao žele. Kada pogledate, izgleda kao klasična senka ali se pod toplotom prstiju pomera pan i ona je jako kremasta. Pigmentacija je ludačka i daje metalan efekat na očima. Odlično se blenda sa drugim senkama. Najbolje je da se nanosi prstima jer se četkicom gubi "mokar" izgled, odnosno efekat tečnog metala. Jako zanimljiva formula i dopada mi se što je sama senka jako velika, čak 2 grama pa mogu da se igram sa njom.

Na slici je jedan potez prsta: 


Kako se vama čine ovi proizvodi?

2 коментара:

  1. Odlični proizvodi! Jedino što mi malo smeta za ove palete od po tri hajlajtera je ta što su doslovno iskopirali Lime Crime palete hajlajtera. Ovaj u paleti senki je prelep, divna zlatna boja, a srebrna senka me je oduševila! :D


    http://www.couture-case.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sve je tako divnoooo, Essence je definitivno odradio sjajan posao ove sezone :)


    http://xbeautyplace.blogspot.com/2018/10/essence-melted-chrome-senka-za-oci.html?m=1 ❤🎀💄

    ОдговориИзбриши