субота, 1. децембар 2018.

Essence noviteti za ten - Prime+ studio primer, #Insta perfect liquid make up puder i Camouflage+ korektor


Uvek se radujem novitetima na tržištu i radoznala sam da probam. Jako sam se obradovala novim proizvodima Essence kompanije. Danas vam pišem o proizvodima za ten, odnosno bazi, puderu i korektoru. Baza i puder su namenjeni za matiranje a korektor je poboljšana formula starog, a znate da sam stari hvalila na sva zvona. 


Sve ove proizvode možete da nađete u drogerijama, kao i na Lilly online sajtu. Više o proizvodima, možete da pročitate na Essence sajtu i da pratite koji su to novi proizvodi na tržištu.




Prime+ studio primer dolazi u praktičnoj tubici od 30 ml. Ima uzani vrh i ne dozvoljava da izlazi previše proizvoda. Sam proizvod je srednje gustine i lepo se razmazuje. Brzo se upija i ostavlja kožu matiranom. U sebi sadrži crnu glinu, koja je poznata po tome da pomaže kod problematičnih delova. Ima prijatan miris i baš podseća na miris gline ali ne toliko intenzivan. Ne ostavlja nikakav trag ni boju na licu. Puder se posle njega jako lepo nanosi i produži trajnost. Cena je 470 dinara u Lilly drogerijama. 




#Insta perfect puder dolazi u jako slatkom pakovanju, slično kao Mac Face and body. Ima 30 ml i sužen vrh, koji je praktičan za doziranje proizvoda. Ima ređu teksturu i lako se nanosi na lice. Blenda se jako dobro i izgleda ujednačeno na licu. Efekat je na licu potpuno mat a pokrivanje je slabije ka srednjem. Lepo ujednači ten i može da se nadogradi. Vodootporan je i jako dugotrajan na licu. Drži lice dugo mat. Cena je 630 dinara u Lilly drogerijama. 





Camouflage + korektor sadrži unapređenu formulu i vitaminski kompleks u odnosu na stariju verziju. Ima gustu formulu ali se lako blenda i prstima i četkicom. Blenderom nikad ne nanosim korektor jer mi je praktičnije prstima ili četkicom. Aplikator je dobro odrađen, ne hvata previše proizvoda a lako nanosi proizvod na lice. Pokrivanje mu je jako i prekriva potpuno moje tamne podočnjake. Ne uvlači se u borice i ne ističe ih. Jako se brzo osuši i potpuno je mat na licu. Ima 5 ml i potrebna je jako mala količina. Vodootporan je i traje dugo na licu. Cena je 380 dinara u Lilly dogerijama.


Moj krajnji utisak je veoma pozitivan. Cena svih proizvoda je jako povoljna a kvalitet je odličan. Baza mi je savršena za svaki dan jer mi puder duže traje i drži mi T zonu pod kontrolom. Korektor je savršen za sve nepravilnosti a najviše ga koristim ispod očiju. Nije mi isušio kožu, niti izazvao iritacije. Puder koristim kada nemam većih nepravislnosti ili mešam sa težim puderima.


Kako se vama dopadaju ovi proizvodi? Da li ste ih probale?

1 коментар: