среда, 12. децембар 2018.

Top 5 prazničnih lakova



Kada su u pitanju lakovi za nokte i palete senki, znate da sam opsednuta i da ih stalno kupujem. Nikad ih ne prilagođavam godišnjim dobima već samo raspoloženju ali morala sam da odvojim 5 boja, koje me podsećaju na praznike. Tu su se našli Essie Thigh high, Zoya Blaze, Catrice Spectra light u nijansi 01 Down the milky way, Golden rose Rich color u broju 110 i Catrice u broju 05 Its all about that red. 
Sve boje su jako kvalitetne i postojane na noktima. Traju mi 5-7 dana na noktima uz bazu i nadlak. Essie je krv crvena boja sa dosta šimera u sebi. Zoya ima dosta srebrnih šljokica i reflektuje svetlost, kao i Catrice Spectra light lak, koji reflektuje svetlost u svim bojama. Najbolje se šljokice vide na veštačkom svetlu. Golden rose je Božićna zelena i podseća na boju jelke. Catrice je klasična crvena i ima jak sjaj.








Koji su vaši praznični lakovi?

2 коментара:

  1. Ja sam bila malo zarazena sa zutim lakom u zadnje vreme, ali mi se jako svidja tvoj izbor

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post. Ja imam jedan od GR i ne da je postojan nego nije humano koliko je dobar, čak i na mojim noktima sa masnom pločom 😍😍

    ОдговориИзбриши