четвртак, 20. децембар 2018.

Essence noviteti


Osala sam vam dužna recenzija ostalih Essence noviteta. Neke ste videli na meni i pisala sam vam na Instagramu o njima. Svi proizvodi su jako povoljni, mogu da se nađu u Dm i Lilly drogerijama. 




Njihove ruževe koristim zaista jako dugo i nikad me nisu izneverili. Velvet matte ruževi za usne su kremasti, lako se mažu i ne suše se potpuno na usnama. Imaju sličnu teksturu kao klasični ruževi, dugo traju na usnama i boja je jako lepa. Nijansa je 06 i prava je boja maline. Košta 319 dinara. 
Insta care ruž ima 20% šea butera. Namenjen je dubinskoj nezi usana uz dodatnu boju. Ima suženi vrh, u odnosu na klasične ruževe. Formula je kremasta i jako prijatna na usnama. Ostavlja prijatan miris i blagi sjaj. Nijansa je 02. 







Cosmic lights je srebrni lak za nokte sa mnoštvom čestica u sebi, koje reflektuju svetlost. Najbolje se čestice vide na veštačkom svetlu pa sam vam stavila i slike sa blicem. Čestice se presijavaju u raznim bojama i osećaju se pod prstima pa nokti imaju reljefni efekat. Traje dugo na noktima i brzo se suši.  Košta 349 dinara.
Glitter on glitter of peel of lak ima jako zanimljivu formulu. Nanosi se se na noktima u 2-3 sloja (na fotografijama su 2 sloja), traje po 7 dana na noktima i skida se bez skidača. Preživeo je pranje sudova, pranje kose i nije se mrdnuo. Skida se iz jednog ili dva poteza i ne isušuje nokatnu ploču. Plašila sam se da će posle skidanja da ošteti nokte ali nije. Jedina mana je to što se sporije suši. Cena je 349 dinara. 
Melted chrome prah sam koristila ranije i pisala vam o njemu. Sada su uvezli nove, duo hrome nijanse i nadlak. Nanosi se posle jako tamnih lakova i u zavisnosti od podloge, stvara duo hrome boju. Meni se najviše dopada kako izgleda preko patlidžan ljubičastog laka. 








I need a miracle maskara daje intenzivnu crnu boju trepavicama i lepo izvuče dužinu. Ima klasičnu četkicu, blago suženu u sredini. Pakovanje je veliko i ima čak 16 ml. Nisam sigurna da mogu da je potrošim za 6 meseci, koliko joj je rok od otvaranja. Mislim da je odlična za profesionalne šminkere, koji imaju nekoliko klijenta dnevno. Košta 469 dinara. 
Lash on lash off su magnetne trepavice i daju mačkast oblik oku. Nanosi se gornja strana direktno na trepavice, zatim donja i one se spoje pomoću magnetića. Nije potreban lepak. Odlično za sve nas, koje ne znamo da lepimo trepavice. ;)

Da li ste probale nešto od Essence noviteta?

2 коментара:

  1. Hvala za ovaj post, koristan je kao i obično. Nisam još ništa od ovog probala, ali sam fan njihovih senki za oči, još od vremena kada ih nije bilo na našem tržištu. Sviđa mi se ova kosmičko zelena boja laka, možda ću je i kupiti za praznike, jer inače ne lakiram nokte. Ruževe....pa možda, mada sam u poslednje vreme opčinjena Eveline Oh my lips, tako da sebi moram staviti malo sankcije na kupovinu ruževa, pogotovu zato jer sam preko Aliexpressa naručila 5 komada.

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam samo probala peel of lakove,bas su mi prakticni.Slazem se za ruzeve,odlicni su ,prijaju mi.Maskara mi je zanimljiva.

    ОдговориИзбриши