понедељак, 24. децембар 2018.

Otkrića u 2018.

Favorite 2018. sam rešila da podelim na šminku, kozmetiku i Magdalenine favorite ali moram posebno da izdvojim neke stvari, koje su mi najveća otkrića ove godine.


Kozmetika iz Koreje je postala masovno popularna i baš mi je drago što je došla i do nas. Nikako ne razumem komentare žena, koje omalovažavaju njihovu kozmetiku, bez da su je probale i nemaju želju za tim. Imaju zaista odlične, inovativne proizvode i obožavam ih. 


Robin Šarma je definitivno pisac, koji je obeležio 2018. godinu. Pročitala sam mnoge njegove knjige i uvek mi daju motivaciju i čeličnu volju. Dopada mi se njegov stil pisanja i njegove citate često delim na društvenim mrežama. Omiljena njegova knjiga je Ko će suze da briše kad te ne bude više. Sve preporuke. 


Esmara je Lidlov bred veša i moram da izdvojim kao ogromno otkriće. Imaju odličan pamuk i veš im je povoljan a kvalitetan. Dugo sam lutala za dobrim brusevima, iz kojih ne ispadaju žice posle par pranja. Davala sam dosta novca i opet se dešavalo isto. Pri tom, bruseve perem na normalnoj temperaturi. Jedino Esmara su se dobro pokazali. 


Ove godine sam se mnogo bolje organizovala i u tome mi pomaže Smrcha&Bo planer. Moram da priznam da je najbolje urađen planer a imala sam mnoge. Mnogo pomaže u organizaciji obaveza. 


Peel of lakovi su veliko otkriće za nas, koji volimo šljokice a imamo muke da ih skinemo. Skidaju se kao folija i ne oštećuju nokatnu ploču. Kod nas postoje Essence i Catrice peel of lakovi i preporučujem i jedne i druge. Odlični su. 


Catrice Prime and fine kapi za promenu boje pudera su odlična stvar. Nisam ni znala, do ove godine da nešto ovako postoji. Ne moram da kupujem pudere kada prođe sezona jer ove kapi ne menjaju strukturu pudera, samo boju. 


Pošto volim često da menjam boju kose a dovoljno sam je oštetila farbanjem, rešila sam da probam Marion kolor šampone. Jako su jeftini, oko 100 dinara i dolazi dosta proizvoda u kesici. Nanese se na mokru kosu, kao klasičan šampon i drži se od 20-45 minuta u zavisnosti koliko hoćete da vam traje boja. Najviše traje oko 8 pranja i ispira se ravnomerno. Najviše mi se dopada što je kosa sjajna i boja se ispere skroz sa kose. Probala sam jako tamne nijanse i nije mi ostao pigment u kosi. 

To je to kada su moja otkrića u pitanju. Pišite mi koja su vaša otkrića ove godine?

1 коментар:

  1. Bas zanimljiv post draga. :) Imas Alverde posvetljivace i potamljivace za pudere. Slazem se za Korejsku kozmetiku, odlični su.

    ОдговориИзбриши