уторак, 4. децембар 2018.

Catrice proizvodi za usne - sjajevi i balzami


Do pre nekoliko meseci nisam bila ljubitelj sjajeva, niti proizvoda za volumen usana. Nikako nisam mogla da prihvatim peckanje na usnama, dok nisam probala Catrice Volumizing Lip booster pa kasnije i Lip Balm. Peckanje je stvarno jako nežno a usne izgledaju punije i dobiju zdrav sjaj. To je verovatno do cirkulacije, koje mentol izaziva. 


Volumizing Lip balzami sadrže šea buter, neguju usne i osećaj peckanja nestane kroz par minuta. Voluminizing Booster ima duži osećaj peckanja i primetno hladi usne. Osećaj je prijatan pa čak i sada, kada je hladno napolju. Prisma Glaze sjajevi imaju mnoštvo reflektujućih čestica i predivno se presijavaju na usnama. Imaju dobru pigmentaciju i dugotrajni su. 



Balzami su u nijansama: 020 Delight-Full Lips (svetliji) i 030 Wonder-Full Lips (tamniji). Ostavljaju nežnu boju na usnama i dobra su podloga za karmine. Koštaju 599 dinara u Lilly drogerijama, kao i na Lilly online sajtu. 



Lip Booster ima kristalnu teksturu, bez šljokica. Boja je srednje pigmentacije i vidi se na usnama. Dugotrajan je odlično se kombinuje sa ruževima. Samostalno daje nude-kajsijastu boju, koja svima pristaje. Nijansa je 040 Nuts About Mary. Košta 469 dinara u Lilly drogerijama. 
Prisma Glaze sjajevi imaju holo efekat i predivan izbor boja. Jako su efektni na usnama i daju intenzivan sjaj. Svetliji je u nijansi 010 Enchanted Gold a tamniji (rozikasti) je u nijansi 020 Princess Peach. Koštaju 529 dinara. 


Da li vi volite sjajeve i proizvode za volumen usana?

5 коментара:

  1. Odlična recenzija. Kao i većina djevojaka, tako i ja, bila sam navučena na mat ruževe i zaista mi je bilo teško preći na nešto drugačije (da li to bio ruž sa sjajnim završetkom ili sjaj za usne). Jedne prilike sam isprobala i sjaj za volumen i moram priznati pomalo neprijatno, a u isto vrijeme interesantno iskustvo. Ali moram ptriznati da si me zainteresovala te ću morati da isprobam i ovaj Catrice (generalno, baš malo proizvoda imam od njih, a stvarno su vrijedni pažnje) 😍😍

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj Volumizing imam u ovoj i svetlijoj nijansi,i stvarno ga volim.Mada sad kad si ih spomeula sam ih se setila i deluje mi da ne znam baš gde su mi...Svakako divni proizvodi i odličan post!

    ОдговориИзбриши
  3. They seems to be great, it's a big shame that Catrice is not available in England:(:*

    ОдговориИзбриши