субота, 15. децембар 2018.

Too Faced Gingerbread


Dugo sam je želela i dobila je na poklon od svog divnog muža. Da je skupa, skupa je ali vredi. Redovna cena joj je 7200 a kupljena je kada je bilo sniženje 20% u Delti. Too Faced brend obožavam i padam na njihova pakovanja. Ok, nije baš pakovanje presudno i ne bih podnela da nešto što košta toliko, nije vredno toga. Čitala sam mnoge recenzije i pogledala dosta fotografija. Mnoge fotografije su provučene kroz filter i boje izgledaju drugačije. Sve moje fotografije su slikane na dnevnom svetlu i nemaju nikakav filter, kako bih vam prenela realne boje.







Pigmentacija joj je odlična. Mat nijanse nisu problematične a šimeraste se ne rasipaju na sve strane. To mi je bilo najvažnije jer uvek radim ten i ne bih da budem panda. Miriše stvarno na gingerbread kolačiće ali je miris prijatan, nije oštar i ne guši. Ukupno ima 18 boja, od kojih su 8 mat (powdered  sugar, gumdrop, gingerbread, lookie at my cookie, spice in nice, sugar daddy, figgy pudding i gingerbread latte). Gumdrop i Lookie at my cookie imaju sitno samlevene šljokice, koje se jedva primećuju. Deluju potpuno mat ali se pod veštačkim svetlom šljokice naziru. Na dnevom svetlu se šljokice ne vide. Reindeer paws deluje kao mat boja ali ona ima baš dosta šljokica. Hot toddy je duo hrome boja i predivna je. Problematične su jedino Frostbiteme me! i Spiced rum jer imaju krupnije šljokice i rasipaju se ako se jako pritisne četkicom. Na slikama ispod sam pokušala da vam prikažem kako one izgledaju nakon korišćenja. Vidi se da se stvaraju rupice i da tekstura nije najsjajnija.



Evo kako boje izgledaju na ruci, bez ikakve baze (obe slike su na dnevnom svelu, samo što je druga slikana blicem):



Izbor boja je odličan i mogu da se kreiraju razni look-ovi. Postoje boje za pregib, ispod obrva, dosta boja za ceo kapak... U paleti ne postoji bela i crna ali ja te boje nikad ne koristim i izbegavam ih u paletama. 


Pakovanje je odrađeno od metala i na magnet je. U poklopcu postoji ogledalo i zgodna je za putovanja. Ima ukupno 12,6 grama, što i nije puno. Sadrži 100% prirodni kakao prah, kao i većina Too Faced paleti.


Drugačija je od ostalih paleta i drago mi je što je imam. Zadovoljna sam kvalitetom, pakovanje je preslatko i opravdava svoju cenu. Možete je naći u Sephora prodavnicama. 

Kako se vama dopada?

5 коментара: