понедељак, 17. децембар 2018.

Sephora Honey Lip Scrub


Sephora Honey Lip Scrub je namenjen hidrataciji i pilingu usana. Pakovanje je praktično za korišćenje i izgleda kao ruž. U sebi sadrži šećer i on skida mrtve ćelije sa usana. Pored šećera tu je ekstrakt meda, šea puter i ricinusovo ulje. Ima jako pijatan miris meda i slatkast ukus. Posle korišćenja ostavlja zaštitini film na usnama i nije potrebna dodatna nega. Kako se sve više koristi, smanjuju se čestice šećera i sve je veća koncentracija balzama. Koristim obično uveče ali i preko dana kada sam kući. Usne su mi hidrirane i nemam problema sa suvim, ispucalim usnama. Jako dobar i praktičan proizvod. Ima 3,5 grama i košta 670 dinara u Sephora prodavnicama. Nije jeftin ali dugo traje (meni, oko tri meseca) i nema potrebe da se maže više od jednom do dva puta dnevno.








Kako vi negujete vaše usne?

3 коментара:

  1. Jako mi se vidja ovo labelo, prvo zbg pakovanja, jr je jako slatko, a onda jer mi iz tvoje preporuke deluje jako dobrro, tko da cu se potruditi da ga nabavim.

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam imala priliku da ga isprobam, ali izgleda mnogo slatko i primamljivo 😍😍

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicno izgleda,preslatko izgleda.Sad trenutno ,posto su mi uzas ispucale usne mazem pantenol,Oriflame univerzalni balzam,i naravno med.

    ОдговориИзбриши