среда, 5. децембар 2018.

Potrošeni proizvodi #14

Od kad pišem postove o potrošenim proizvodima, shvatam koliko trošim i koliko novca dajem na proizvode za negu/šminku. Neću nikako da računam, jer bi cifra bila velika. Svako ima neku svoju strast i na to daje novac. Svakom je potreban izduvni ventil i pod tim ne mislim na poroke i loše stvari, već samo na interesovanja (hobije).


Potrošila sam čak 5 kremica za negu ruku jer je krenulo hladno vreme i odmah mi pucaju ruke. Nivea Protective Care je lagana krema, lepo nahrani ali nije za dubinsku hidrataciju. Mixa krema lepo nahrani ruke, brzo se upije i dugo traje. Volim njihove kreme za ruke jer zaista pomažu. Eveline krema ima praktično pakovanje, brzo se upije i koristila sam je na poslu. Nije za zimske, hladne dane ali je odlično poslužila tokom toplijih dana. Oriflame koncentrat za ruke sam već hvalila i jako je dobra krema. Regeneriše suvu kožu i pomaže kod zanoktica. Avon Planet Spa je trenutno moja omiljena krema i opsednuta sam mirisom. Hrani kožu, upija se veoma brzo ali se brzo i troši. Tubica ima 30 ml i potrošim je za čas. Zato uvek imam jednu u rezervi. Sve ove kreme imaju povoljnu cenu, oko 200 dinara. 


Eveline Bio šampon mi je pomogao kada sam imala problem sa opadanjem kose. Kosa mi se vratila u normalu i prestalo je prekomerno opadanje. 
Loreal Elseve maske godinama koristim i zadovoljna sam učinkom. Extraordinary Oil maska nahrani kosu i pomaže da se lakše očešlja. Kosa je mekana i sjajna. 
Natura Siberica masku obožavam i jedna je od najboljih, koje sam probala pa sam kupila i šampon iz iste kolekcije. Baziran je na prirodnim sastojcima i jako dobro očisti kosu a bez da je isuši. 


Essence Prime&last maska je kombinacija sheet i bubble maske. Odlično očisti i matira kožu. Kupila sam je od Andrijane sa sajta Šopingholičarke. 
Tomato maska je jako povoljna a zadovoljna sam efektom. Nikad ranije nisam probala Baroness maske pa sam kupila nekoliko da probam. 
M beauty maske već dugo koristim i stalno ih iznova kupujem. Mogu da se koriste 2-3 puta i odlično nahrane kožu. 
Patch line Sos trakice za mitisere sam kupila davno i nisam bila zadovoljna efektom. Skoro sam ih ponovo kupila jer su bile jedine u mojoj lokalnoj radnji i oduševila se. Izgleda da su poboljšali formulu ili sam ranije kupila neko loše pakovanje. Skidaju mitisere a veoma su povoljne. Postoje i trakice za bubuljice ali one stvarno ništa ne rade pa nemojte da bacate pare. 


Jessa i Balea je stalno na mom blogu i znate da ih obožavam. 
Dove Derma spa ulje lepo hidrira kožu i jako sporo se troši. Koža ga brzo upije i miriše prelepo. 
Marion čarape za eksfolijaciju stopala ne rade apsolutno ništa. Čisto bacanje para. Sve sam radila po uputstvu i piše da posle 3-7 dana kreće ljuštenje kože. Posle 2 nedelje je krenulo ljuštenje kože sa prstiju a pete su mi skroz popucale. Nokti su krenuli užasno da se listaju, a nikad mi se to ranije nije dešavalo. Ovo vam stvarno nikako ne preporučujem. 


Loreal Sublime Fresh je najbolja pena za skidanje šminke i čišćenje lica. Ne iritira kožu i ne pecka oči a odlično skida i maskaru. Zaista joj nema ravne. Dobila sam preporuku da probam Afroditinu penu i na njoj isto piše da može za oči ali me užasno peče i svrbe me oči pa se definitivno vraćam na Lorealovu. 
Garnier Pure Active 3 u 1 često kupujem jer mi pomaže u borbi sa bubuljicama a zaista dugo traje. 


I na kraju najlepši deo-šminka. Loreal Infallible 24 h matte puder je jedan od najboljih pudera za masnu kožu. Dugo drži ten pod kontrolom i izgleda prirodno na koži. SIgurno ga opet kupujem. 
Llums sprej za fiksiranje sam najviše korstila kako bih prskala četkice i pojačala intenzitet senki. U te svrhe odlično radi posao. Devojke ga često upoređuju sa Mac fix + sprejem. Kada ga koristim kao fiksator, postavi šminku na mesto i mnogo lepše "legne" na lice. 
Golden Rose Matte nadlak je odličan proizvod za pravljenje mat efekta na noktima. Dugo traje, brzo se osuši i prelepo izgleda. 
Golden Rose balzam za usne nigde ne mogu da pronađem da kupim a divan je balzam. Nahrani usne, pakovanje je praktično, ima SPF zaštitu i prelepo miriše. Magdalena obožava ovo pakovanje i redovno se igra sa njim. 
Eos balzame sam dugo kupovala i u suštini, nisu loši. Oni nahrane usne i pakovanje je zanimljivo ali nisu ništa spektakularno što bi opravdalo njihovu cenu. Eucerin balzam košta oko 200 dinara a radi mnogo bolje radi posao. Neću ih više kupovati.

Golden Rose City style je najbolja maskara, koju sam probala ove godine. Daje volumen, dužinu, ne trusi se i ne preslikava se, a plus košta 200 dinara. 
Eucerin Lip repair balzam sam kupila jer volim njihov klasični balzam. Sličan posao rade, samo što je ovo u tečnom stanju i ostavlja deblji sloj na usnama, pa samim tim i bolje štiti. Ova tubica jako dugo traje i kupujem sigurno ponovo. 

Da li ste koristile neke od ovih proizvoda? Kakvi su vam utisci?

1 коментар: