понедељак, 20. фебруар 2017.

China Glaze Let's Groove lak za nokte :)

U postu o favoritima sam pomenula ovaj prelepi China Glaze lak za nokte :) Ovo je jedna prelepa tamno ljubičasta boja sa šimerom. U zavisnosti od svetla se drugačije presijava, na suncu se vidi dosta svetlije a u zatvorenom prostoru je baš, baš tamna boja. Prekriva nokat u jednom debljem sloju i traje dugo na noktima. Veoma sam zadovoljna kvalitetom China Glaze lakova, kao i njihovim bojama. Uvek prate trendove i imaju prelepe boje. Svako može da nađe nešto za sebe. Četkica im je uža i veoma je lako raditi sa njom. U bočici dobijate 14 ml laka a postoje i manje verzije ovih lakova. Na slikama imam bazu, dva sloja laka i nadlak. :)
 


 Da li vi volite ove lakove? :)

12 коментара:

  1. Jako mi se dopada, volim malo tamnije lakove a ovaj je baš po mom ukusu. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlična nijansa! Takođe koristim isključivo tamne nijanse poslednjih meseci. :)

    Kathy's delight

    ОдговориИзбриши
  3. NIsam nikad koristila china glaze lakove za nokte, ali vidim da svi pisu samo rijeci hvale, inace obozavam ljubicastu boju, tako da je ova nijansaa predivna

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi se dopadaju China Glaze lakovi za nokte jer su bas kvalitetni i postojani na noktima. Imala sam ovako slicnu boju ali od Flormara sve dok nisam slucajno razbila bocicu i sebi sam obecala kupiti istu ali to se nije desilo do sada pa mozda kupim bas ovaj China Glaze :D Imas lijepe nokte :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super su njihovi lakovi :) e ovaj kupi obavezno :D hvala ti ali nikako nisam zadovoljna njima jer su mi zanoktice veliki problem :(

      Избриши
  5. Nisam do sada koristila ove lakove, a nisam ih ni vidjala negde u prodaji. Vidim da su dosta hvaljeni a ova boja mi se bas svidja :)

    Tako ja to

    ОдговориИзбриши
  6. Nisma koristila lakove ovog brenda, ali boja je fantastična!

    ОдговориИзбриши