недеља, 12. фебруар 2017.

Essie Go go geisha-predlog za Dan zaljubljenih :)

Već sam pisala o tome kako volim Essie lakove. Njihova jesenja kolekcija me je oduševila. O Kimono-over laku sam pisala u ovom postu a danas vam predstavljam Go go geisha nijansu. Ovo je jedna prelepa prljavo roze nijansa. Iako obožavam roze boju nikad nisam bila baš neki ljubitelj roze lakova. Do skoro nisam imala ni jedan roze lak a onda sam kupila nekoliko nijansi. Počinjem da ih volim polako. Uvek su mi bili baš nežni a to nekako nisam ja. :) 
Go go geisha ima odličnu prekrivenost i dugo traje na noktima. Potreban je jedan deblji sloj za potpuno prekrivanje ali ja uvek stavim dva tanja sloja. Ne ostavlja one ružne linije, kao mnogi svetli lakovi. Na noktima imam bazu, dva sloja laka, na palcu i kažiprstu Claire's šljokice i brzosušeći nadlak. 


Ovaj lak je odličan izbor za Dan zaljubljenih. Dodala sam malo šljokica da razbiju monotoniju. :) Kako vam se dopada? :*

4 коментара: