петак, 9. јун 2017.

Herbalife učvršćujući gel za predeo oko očiju


Poboljšava izgled osetljive kože oko očiju povećanjem čvrstine i elastičnosti kože.*
  • Umanjuje podočnjake ispod očiju.**
  • Sadrži revitalizujući ekstrakt krastavca
  • Pogodan za sve tipove kože
  • Bez dodatih parabena. Dermatološki testiran
  • Umanjuje sitne linije i bore oko očiju*
  • Klinički dokazano značajno povećava vlažnost kože nakon osam sati.**
  • Oftalmološki testirano.
Posebno formulisan sa:
Vitaminom B3, antioksidantima vitaminima C i E, alojom verom, ekstraktom krastavca.

Umanjuje sitne linije i bore, predeo koji ima manje znojnih i lojnih žlezdi, pri čemu je podložan dehidrataciji.
15ml bezvazdušna pumpica.


Ne znam da li ste i vi od onih žena koje ceo život imaju podočnjake. Ja nažalost jesam. Nije bitno koliko spavam i kako negujem kožu, podočnjaci su uvek tu. Obično ih prekrivam korektorom ali probala sam nešto što mi je stvarno pomoglo da se dosta manje vide. Do ove kreme nisam probala ništa od Herbalife kozmetike. Nisam iskreno ni znala da imaju kozmetiku ali sam se oduševila kada sam pročitala da postoji gel za predeo oko očiju, koji učvršćuje i pomaže da podočnjaci postanu manje vidljivi. 
Dolazi u formi gela, veoma se lepo razmazuje i brzo upija. Nije od onih vodenastih gelova već je dosta gušći. Na pumpicu je i ima 15 ml. Jedna doza pumpice je sasvim dovoljna da se lepo pokrije ceo deo ispod oka. Iskreno, ja iz navike mažem i kapke iako znam da ne bi trebali ali navika je čudo. Posle nekoliko minuta krenem da se šminkam, jer je koža sve upila. Koristim ujutru i uveče već nekoliko nedelja i primećujem da mi koža lepo nahranjena, ne zateže me i podočnjaci su mnogo manje vidljivi. Za borice ne mogu da kažem previše jer nisam primetila razliku. Možda treba da prođe još vremena. U svakom slučaju javljam utiske ako mi pomogne i protiv bora. ;)

Sve Herbalife proizvode možete da naručite od Dušanke Tanić na broj telefona 0638611409. 
Uz ovaj proizvod sam dobila i katalog njihovih proizvoda, čije vam slike ostavljam dole pa možete da se informišete oko ponude. 
Da li ste vi probale nešto od Herbalife proizvoda i kako ste zadovoljne? :*

8 коментара:

  1. Ja nisam isprobala nista iz Herbalife asortima,a ali sam dosta citala, i deluju kvalitetno i pouzdano :) Pakovanjce gela je prelepo, a i tekstura mi se dopada, sigurna sam da lepo zagladi kozu oko ociju :) ♥

    Jana Lukic

    ОдговориИзбриши
  2. Da retko ko zna za tu kolekciju, odlicna je i klinicki ispitana bez parabena i sulfata. Tu sam za vise informacija. I za mogucu probu ako ste u Beogradu...za druge gradove potrebno je dogovoriti unapred uz skin party. ������

    ОдговориИзбриши
  3. Već sam čula da su ovi proizvodi zaista učinkoviti. Odličan post :)
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши