уторак, 24. октобар 2017.

Essence Metal shock nail powder i Coast ‘n’ chill nalepnice za nokte


Kada sam videla kod stranih blogerica Essence metalni prah za nokte, bila sam oduševljena i jedva sam čekala da stigne kod nas. Iz kompanije Essence su mi poslali srebrni prah i nalepnice iz Coast ‘n’chill kolekcije i veliko im hvala na tome. 


Prah dolazi u kutiji i teglici i koristi se preko baze za nokte. Nanese se na prosušenu bazu tako da prekrije celi nokat i prelazi se preko nokta, dok se ne dobije efekat tečnog metala. Prvi put mi je trebalo malo više vremena ali već drugi put je išlo veoma brzo. Preko praha se nanese nadlak ali i ne mora. Meni je iskreno mnogo lepši efekat bez nadlaka ali kraće traje. Sa nadlakom, efekat traje kao i lak za nokte a bez nadlaka se metalni efekat skida ravnomerno i već za dva dana izgubi sjaj. Meni se efekat praha mnogo dopada i sigurno ću kupiti u drugim bojama.





Nalepnice za nokte mogu da daju i najobičnijem manikiru wow efekat. Od kad se lepojkica rodila, imam veoma malo vremena za sebe pa često koristim nalepnice za nokte. Essence uvek izbaci zanimljive nalepnice i obraduju nas, ljubitelje ukrašavanja noktiju. Coast ‘n’chill nalepnice imaju veoma zanimljive motive i mnogo mi se dopadaju. Sadrže trakice, koje mogu da se seku i koriste po želji, kao i motive za pojedinačno korišćenje. Lepo se lepe i ne skidaju se sa noktiju.




 Da li volite da ukrašavate nokte?

7 коментара:

  1. Wow, ovaj metalik efekat izgleda fantastično ^_^. Mislim da ću ga potražiti.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  2. Nokti su zaista prelijepi, sve pohvale.

    http://medinabeslagic.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Great post, photos are amaizing!
    Hope you'll click on links at the end of this post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/10/rose-outfit-zaful.html

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post! Jako mi se dopadaju tvoji nokti...

    Hvala na poseti i komenataru. Uzvratila sam pracenje <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post. Citam te ☆

    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/10/25/black-and-red-devil/

    ОдговориИзбриши