петак, 2. фебруар 2018.

Omiljene kreme za ruke


Čim krene hladnije vreme, kreću moje muke sa zanokticama i suvom kožom. Zanoktice su mi, iskreno problem tokom cele godine ali zimi su mi baš užasne. Trudim se maksimalno da ih držim pod kontrolom negom a kada su baš vidljive i smetaju mi, isečem ih makazicama. Moj tip zanoktica je praćen suvoćom noktiju i kože okolo i izgleda kao da se odvojilo parče nokta. Pošto je to vrlo oštro, smeta mi i kači kosu, odeću i grebe. Jedino rešenje je da se pažljivo otkloni i da se posveti maksimalna pažnja da se one što manje pojavljuju. 


Moja koža je na rukama izuzetno suva i čim jedan dan ne mažem kremu, ona se peruta i puca. Trudim se da posle pranja ruku namažem kremu ali pošto imam malo dete, to nije moguće stalno. Na poslu ih mažem stalno i koristim kreme koje se brzo upijaju. Kad god imam malo slobodnog vremena, mažem Oriflame univerzalni balzam na nokte i zanoktice. Ponekad uveče namažem i na cele ruke i na stopala pa obujem pamučne čarape i rukavice. 

Od krema najviše koristim Garnier Intensive Care kremu, Oriflame Incredible kremu sa glicerinom i silicijumom i Nuxe Reve de miel kremu. Sve tri izuzetno neguju i brzo upijaju. 


Na slici iznad se vidi tekstura svakog proizvoda. Oriflame balzam je izuzetno gust i hranljiv, nešto je poput labela za usne. Garnier krema je svetlo roze boje i najgušća je od svih. Zatim za njom, po gustini ide Oriflame krema, koja ostavlja glicerinski film na koži a Nuxe krema je najređa ali nikako retka krema. Bele je boje, kao i Oriflame krema i momentalno se upija. 


Sa ovim kremama držim suvoću ruku i zanoktice pod kontrolom. Probala sam mnoge kreme ali ove su mi se izdvojile kao najbolje. Po ceni su Oriflame i Garnier krema u istom rangu, oko 350 dinara, dok je Nuxe nešto skuplja, oko 780. Sve kreme su stalno na nekoj akciji pa ih tad ulovite. Oriflame univerzalni balzam je oko 230 dinara i dolazi sa raznim mirisima, pa svako može da nađe nešto za sebe. 

Da li i vi volite neku od ovih kremica?

5 коментара:

  1. Odlican post,draga! Garnierovi proizvodi su zaista odlicni mada u poslednje vrijeme najvise kupujem kozmetiku u Farmasiu :) <3

    leylland.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Obzirom da je trenutno hladno, svakome dobrododje neka krema da nahrani ispucale ruke! Ja naprosto ne bih mogla da zivim bez iztih te mi je zato ovaj post ultra interesantan a i jako koristan. Isprobala jesam nuxe kremu ali ne odgovara mom tipu koze. Misleci, skuplja je, mozda ce biti idealna, ali nije, tako da mi je drago sto tebi kotisti. Ja sad koristim Bekutan pomadu, u kombinaciji sa Avon care kremom sa arganovim uljem, i super mi deluje! Divan post draga.

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan i koristan post draga. Od ovih kremica sam koristila samo Garnier ali je meni suviše masna. Ja koristim Super kremu(Prima kozmetika) i to već trece pakovanje.

    ОдговориИзбриши
  4. Hladnoća je veliki neprijatelj naše kože, ali i veliki zadalac muka svakodnevnog mazanja i mljackanja. Ja lično nemam mnogo problema sa zanokticama koliko sa suhom kožom na rukama. Izvrstan post, draga, hvala ti na preporuci :*

    ОдговориИзбриши
  5. Da zaista i ja sam koristila neke od ovih krema i super su zaista 😀😀

    ОдговориИзбриши