недеља, 8. април 2018.

Favoriti februara i marta

U februaru sam imala malo favorita pa nisam htela da pišem post sa 2-3 proizvoda. Međutim, u martu se izdvojilo dosta proizvoda. Ima dosta kozmetike jer sam se fokusirala na negu. Od šminke su tu samo tri posizvoda, ali odabrana. 


Essence You Better Work prajmer je namenjen devojkama koje vežbaju i imaju problem sa mašćenjem kože. Jako lepo matira i zagladi pore. O njemu sam pisala u ovom postu. 
Ingrid Professional Translucent Loose puder je na bazi bambusa i proteina svile. Koristi se preko pudera, za dodatno matiranje. Sa njim sam sigurna da neću da se prosijam i da koža lepo izgleda. O njemu sam pisala u ovom postu. 
Maybelline Sensational maskara mi je postala jedna od omiljenih. Ima blago zakrivljenu četkicu, intenzivno je crna i produži trepavice. Moje trepavice su svetle i ravne pa mi je bitna dužina, kao i uvijenost a to mi ova maskara pruža. Volim Maybelline maskare a ovo mi je njihova omiljena. 


Nivea Q10 plus C noćna krema je bila na akciji, po ceni od 1280 dinara se dobija ona i dnevna gratis. Pre nekoliko dana sam videla da je i dalje na akciji u Lilly drogerijama, pa pogledajte. Naručila sam sa sajta i dobila sam Nivea Urban Detox masku gratis, kao torbu za šoping. Testere kreme sam probala i jako mi se dopala. Lepo se upija, ostavlja kožu izuzetno mekanom i miris je predivan. Nivea kreme obožavam i koristim ih godinama. 
Nivea Urban Detox maska je namenjena čišćenju kože i uklanjanju negativnih uticaja okoline. Ima piling čestice, koje čiste kožu nanošenjem proizvoda. Pomaže kod problema na licu i ne iritira kožu. Mark piling je otkriće u svetu pilinga. Predivan proizvod, koji očisti i ostavlja kožu izuzetno mekanom. Više o njemu pročitajte ovde. 
VZK pantenol je mnogo puta hvaljen na blogu. Proizvod, koji svima treba u kući a veoma je jeftin. 
Caudalie beauty elixir sam otkrila pre par godina i dugo nisam mogla da ga nigde pronađem. Od pre nekoliko meseci je dostupan na Lilly sajtu i odmah sam poručila. Korsitim ga umesto tonika, pomaže da se suze pore i da se koža manje masti. 
Nivea Q10 plus C dnevna krema, je dopuna noćnoj nezi. Jako se brzo upija i odlično se ponaša ispod pudera.


Aussie Miracle Moist regenerator je pravo otkriće, posle razočarenja sa maskom. Od maske sam mnogo očekivala a ona je sasvim prosečna maska u drogerijama. Pošto sam u zanosu kupovine, kupila i ovaj regenerator odlučila sam da probam pa šta bude i oduševila sam se. Jako je hranljiv i mnogo bolje neguje kosu od mnogih maski. Pakovanje je praktično, nije potrebna velika količina i miris je predivan. 
Dove Derma Spa ulje za zatezanje sam dobila kao poklon. Retko kad koristim ulja jer se sporo upijaju, što sa ovim nije slučaj. Brzo se upija i ostavlja kožu nahranjenom i mekom. Ima lep miris i potrebna je mala količina za celo telo jer se lepo razmazuje. 
Masažer za celulit sam kupila kod lokalnih Kineza za 180 dinara. Morala sam da ubacim u favorite jer sam slične viđala mnogo, mnogo skuplje. Dobro je odrađen i može da se koristi na predelu butina, stomaka ili drugih delova, koje bi da masirate. Uzela sam ga za predeo butina, kao masažer za celulit i uz pomoć proizvoda prostiv celulita, vidim rezultate. Prošlo je nekoliko nedelja a kad vidim neke veće rezultate javljam vam utiske za proizvode. 
Oriflame Feet Up krema je namenjena za suvu kožu nogu. Sadrži 10 % uree i jako je hranljiva. Nanosim je pre spavanja u debljem sloju pa obujem čarape. Stopala su ujutru meka i pete su manje suve. Posle nekoliko dana korišćenja, pomaže da pete izgledaju zdravo.
Oriflame Pro-Youth krema za ruke dolazi u tubici, od 50 ml. Nosim je u tašni i mažem je stalno na poslu. Nahrani kožu a ne ostavlja film na koži. 


Seija Lucifer mog Marka i mene dugo zasmejava i iznova iznenađuje. Odlična gluma, dosta humora i božanskih ličnosti. Nikad ne znate šta možete da očekujete i kuda će tok serije da vas odvede. Sve preporuke za pogledati. 

Kako vam se dopadaju ovi favoriti? Da li ste probale nešto od ovih proizvoda i da li gledate Lucifera?

3 коментара:

  1. Seriju Lucifer uvek pogledam nešto na blic, ali nikad celu epizodu. Oriflejm kreme za noge su odlične 👌 Maybelline maskare su moje omiljene 😍 VZK pantenol kremu obožavam baš mi je spas. Mark piling nisam probala a vidim da ga svi hvale. :*

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post i odlicni proizvodi... Bas sam zelela da probam ovaj essence prajmer dosta devojaka ga hvali, a meni je bas potreban neki dobar ^^

    Novi post
    https://sassyprimadonna.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post draga! Mark piling svi hvale pa ne sumnjam u njegov kvalitet, Maybelline maskare su zaista odlične i uvek im se rado vraćam. Iz nekog razloga mi ne odgovaraju Niveini proizvodi za lice pa se nisam usudila probati ništa od njihovih noviteta, mada sam tuš gelovima i njihovim dezodoransima generalno zadovoljna.

    ОдговориИзбриши