недеља, 3. јун 2018.

Mandelic Acid 5% Skin Prep Water


Iako uskoro punim 27 i dalje sam u potrazi za savršenim čistačem kože. Moja koža je dosta čistija nego ranijih godina ali se pojavi tu i tamo neka bubuljica. Masna T zona je najveći problem, kao i proširene pore. Probala sam i agresivne tretmane ali su mi napravili još veći problem. Od poslednjeg eksperimentisanja glikolnom kiselinom sam dobila ekcem po celom licu i čak u ušnoj školjki. Otorinolaringolog se čudio čime sam toliko spržila kožu. I dalje vučem posledice toga a prošli su meseci. Shvatila sam da je moja koža osetljiva za agresivne tretmane i odličila sam se pretežno za negu koja je namenjena osetljivoj koži. 


Pre nekoliko nedelja mi je stigao paket sa Mandelic Acid 5% Skin Prep vodom za eksfolijaciju kože. Čitala sam dosta o ovom preparatu i mahom su mišljenja pozitivna. Jedva sam čekala da stigne pa da i sama testiram. Namenjen je svim tipovima kože, kao i osetljivoj. Jedino se razlikuje učestalost korišćenja, suva i osetljiva koža mogu da koriste 2-3 puta nedeljno a drugi tipovi mogu i češće pa i svakodnevno. 


Mandelinska kiselina je jedna od AHA kiselina. Ima najveća antibakterijska svojstva i najmanje iritira kožu. U kozmetici se koriste proizvodi i sa čak 30-40% Mandelinske kiseline ali samo u profesionalnim uslovima. Poznata je po tome što umiruje zapaljenja kože, uklanja mrtve ćelije, poboljšava strukturu kože, čini bore manje primentnim i pomaže da se otkloni diskoloracija posle sunčanja. 


Sem Mandelinske kiseline, tu je i Pantenol, koji je poznat po tome da hidrira kožu i pomaže da se ona regeneriše zatim Beta-glukan, koji umiruje kožu i redukuje crvenilo, ekstrakt biljke Gotu kola, koja takođe regeneriše kožu. Tu je i Natrijum hijaluronat, koji ima svojstvo da privlači vodu i zadržava je u dubljim slojevima kože i samim tim sprečava isušivanje. 



Sam proizvod ima pakovanje od 120 ml, izrađeno od kvalitetne plastike. Poklopac je zaštićen folijom i meni, lično to mnogo znači. Tako sam sigurna da niko nije probao proizvod pre mene. Dozer je mali i izlazi taman proizvoda koliko treba. Posle umivanja nanesem malu količinu na tufer i prođem lice i vrat. Lice mi se ne zacrveni i nije mi izašla iritacija. Koristim ga svaki drugi dan jer mi je lice posle bolnice dosta nečisto a posle ću prorediti korišćenje. 


Koža je zaista dosta čistija i nečistoće se vide na tuferu. Uvek dobro umijem lice gelom ali nečistoće se dodatno skidaju ovakvim proizvodima. Zadovoljna sam što sam pronašla proizvod koji vrši eksfolijaciju, bez da iritira kožu. Koža je mekana i dosta bolje upija kremu. Potrebna je jako mala količina pa će dugo trajati.


Ne znam kako do nas teško dolaze ovako dobri proizvodi. U Koreji prošle godine je  Mandelic Acid 5% Skin Prep Water dobio nagradu kao najbolji proizvod brenda Wishtrend. Cena je 22 dolara. Na sajtu je besplatna poštarina preko 69 dolara i paket stiže za oko 3 nedelje.

Kako se vama čini ovaj proizvod? Da li biste ga kupile?

2 коментара: