субота, 15. септембар 2018.

Golden rose HD kolekcija


Pre nekoliko meseci sam videla na Instagramu najavu za novu Golden rose HD kolekciju. Jako sam se obradovala jer nikad do sada nisam probala HD pudere i korektore. Kada sam dobila paket, oduševila sam se jer sam dobila tečni puder, korektor i kameni puder i bacila se na testiranje. Svi proizvodi imaju jako elegantno i lepo pakovanje. 

Tečni puder







Tečni puder dolazi u tubici od 30 ml. Ima SPF 15, što mi je veoma bitno. Kada tečni puderi nemaju zaštitu od sunca, onda moram da koristim gelove ili prajmere sa SPF zaštitom. Ne volim da komplikujem stvari jer ujutru se šminkam za posao i trebam da razmišljam da li proizvod ima SPF zaštitu ili trebam da dodam neki drugi... Ne tražim od proizvoda da je multifunkcionalan ali tražim da je kvalitetan, mat, ne izaziva bubuljice, lepo pokriva i ima SPF zaštitu. Pod "kvalitetan" podrazumevam da ima hidrirajuće sastojke i da nije prepun hemije. 
Puder dolazi u dosta nijansi a ja sam dobila 108 Warm beige nijansu, koja je malo tamnija za moj ten. Kada se lepo ublenda i spusti na vrat, razlika nije mnogo primetna ali definitivno planiram da kupim i svetliju nijansu jer idu hladniji dani. Ima ređu teksturu i jako se lepo nanosi. Ne uvlači se u borice i ne ističe suve delove. Može da se nanosi prstima, blenderom ali najveću pokrivenost ima četkicom. Nije težak na licu i mogu da se nanesu dva tanka sloja a da se ne osete na licu. Sa jedim slojem je srednja pokrivenost a sa dva sloja je jaka srednja. 

Korektor










Korektor, takođe dolazi u crno-zlatnom pakovanju. Ima sunđerasti aplikator i može se lepo njime utapkati proizvod. Princip po kome izlazi korektor je kao kod hemijske olovke, na klik. Jednim klikom ne izlazi previše proizvoda, pa ako je potrebna velika količina mora nekoliko puta da se stisne. Za to mogu da kažem da je plus jer se ne suši proizvod i lako možete da dodate a ako izađe previše, ne može da se vrati. Sam proizvod je srednje gustine i ima srednju pokrivnu moć. Nisam probala sa dva sloja, jer nikad korektor i ne stavljam previše. Sa jednim slojem mi lepo ujednači ten, pokrije sitne kapilare i koliko-toliko podočnjake. Njih je veoma teško prekriti i to najbolje znaju žene sa problemima, kao ja. Iako se naspavam, koža ispod očiju je plava  i veoma tanka. Korektor se ne uvlači se u borice i ne ističe suve delove. Može da se koristi i na licu, kako bi sakrili nepravilnosti ali ja to ne radim. Puder mi bude sasvim dovoljan.

Puder u kamenu




 

Puder u kamenu dolazi u pakovanju od 12,5 grama. Pakovanje je od čvrste plastike i dobija se sunđerčić. Pudere nanosim četkicom pa mi sunđerčići nisu potrebni ali su zgodni za torbu, kada želite da popravite šminku. Tokom dana samo upijem višak masnoće papirićima i ne dodajem ništa sem ruža zato mi je važno da šminka traje. Moja nijansa je 203 Medium Fair, koja mi je sada taman. Ono što me je oduševilo na prvu loptu kod ovog pudera je to što ima SPF zaštitu 15. Na našem tržištu ima veoma malo pudera u kamenu ili prahu a da imaju zaštitu od sunca. Sam puder je na bazi talka i nema parabena u sebi. Lepo se nanosi i nema brašnjavog izgleda. Moju T zonu drži pod kontrolom 3-4 sata i posle toga moram da upijem višak masnoće. Po meni je to sasvim dovoljno jer ni jedan proizvod mi nije duže trajao.

Evo kako na meni izgleda tečni i kameni puder, kao i korektor:


 

Jako sam zadovoljna proizvodima i mislim da izgledaju prirodno na licu a opet imaju lepu pokrivenost. Nisu teški i ako se lepo ublendaju, ne vidi se da imate nešto na licu. 
Cena svih Golden rose proizvoda je jako povoljna a svakom kolekcijom su sve kvalitetniji. Svojim proizvodima mogu da pariraju mnogo skupljim brendovima. Ruževi, maskare, puderi, olovke, senke, proizvodi za nokte...pisala sam više puta na blogu kako su kvalitetni a koštaju par stotina dinara. Skoro sam se vratila njihovoj City style maskari i mogu da kažem da je najbolja, koju sam probala u poslednje vreme i moj favorit godine a košta 220 dinara.  

Kako se vama čini HD kolekcija? Da li volite Golden rose kozmetiku? 

5 коментара: